Goedenmiddag Techziners,
Wij zijn nu 2 jaar bezig met ons bedrijf Computerhulp Ridderkerk.
Alleen zijn wij geen webdesigners maar IT-ers en willen wij graag of een nieuwe website. of wat meer interactief.
Hebben jullie ideeen hiervoor wij horen ze graag.
Website: http://www.computerhulp-ridderkerk.nl
Ok dus jullie leveren service tegen betaling, en vragen gratis advies over je website, waar je dan weer geld mee gaat verdienen. Is het niet veel nobeler om daar iemand voor in te huren, zo lossen we ook een stukje werkloosheid op.
Sowieso wil ik aanraden om een keer goed te kijken naar de teksten op de website. Ik heb heel even vluchtig over de site gekeken en zie al gelijk dat er fouten in de spelling op de website staan. Dit zorgt er voor dat je als bedrijf minder professioneel overkomt.
Daarnaast is het, zoals melll33 al zei, inderdaad belangrijk om een professional in te huren voor het maken van je website. Deze mensen weten niet alleen hoe je een website kunt bouwen maar ook waaraan de website moet voldoen, welke teksten erop moeten komen en hoe de ogen van mensen over de site heen scannen.
Als laatste is het misschien ook handig om verder te denken dan alleen een website om je bedrijf te promoten. Op welke manier kun je nog meer aandacht voor je bedrijf krijgen? Waar zitten je potentiële klanten? Hoe kun je hen bereiken? En wat verwachten je klanten van een bedrijf als die van u?
Ik hoop dat je iets aan deze tips hebt en dat je een groot succes van je bedrijf kan maken!
Quote:
Als laatste is het misschien ook handig om verder te denken dan alleen een website om je bedrijf te promoten.
Ja ze spammen deze site vol 
Ik dacht persoonlijk meer aan offline promotie:P
Oud topic, maar mocht je dit ooit nog lezen 
Websites is all about SEO. Verdiep je daarin! Links bouwen as well!
Dit zijn de methodes om unique visitors te trekken.
Mocht je nog in zijn voor een goed idee. Gebruik YouTube!
Maak filmpjes over producten en oplossingen. Dit kan op langer termijn als je het goed doet ook nog eens extra inkomen leveren via Ad-Sense en natuurlijk nieuwe traffic aantrekken wat anders nooit je website had gevonden.
Als je hier hulp bij nodig hebt. Neem contact met me op.
Ik ben een ervaren talent manager (dat is iemand die YouTubers omhoog helpt en promoot)
Tevens ontwerp ik logo’s