Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Planet USB 2.0 External Hub werkt niet

Besturingssystemen - Windows XP en ouder

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Planet USB 2.0 External Hub werkt niet

Tags: USB, Planet, HUB, External

offlineDa_Max1985 Geplaatst op maandag 16 april 2007 17:35 1
Ik heb vandaag een USB 2.0 External Hub van het merk Planet aangeschaft.
De USB Hub is verbonden met mijn pc, en het lampje "USB" brandt.

Als ik dan een apparaat op de hub aansluit krijgt het apparaat stroom, maar de pc detecteert het niet. Als ik mijn USB-stick aansluit op de hub gaat het lampje oplichten, maar ik krijg geen E:\-schijf te zien.

Als ik dan de hub afkoppel, en de USB-stick rechstreeks aansluit, werkt het wel. Het ligt dus aan de hub die de informatie niet aan de pc doorgeeft me dunkt. Hoe kan ik dit oplossen?

Of valt het niet op te lossen en heb ik zonet 20 euro verspild?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten.

edit:

Ik heb het gevonden, en ik zal de oplossing delen voor het geval nog iemand dit probleem moest hebben. Je moet Start => Uitvoeren => devmgmt.msc doen, dan naar USB controllers, en dan de stuurprogramma's van de USB-controllers bijwerken. :D
Da_Max1985 heeft dit bericht gewijzigd op 16-04-2007 om 17:46
offlinethierryb Geplaatst op maandag 16 april 2007 21:47 1
dat is dus gwn installeren...
offlineSh0t Geplaatst op maandag 16 april 2007 21:53 1
@Thierryb, dat snaptie zelf ook wel met 1857 posts
offlineDa_Max1985 Geplaatst op maandag 16 april 2007 22:05 1
Was niet installeren, er zat geen cd bij. Er stond op dat hij zelf de drivers zou installen en plug en play was enz, maar dat was het dus niet. Ook op internet kon ik de drivers niet vinden, maar door eerder vernoemde methode toe te passen lukte het dus wel. :D
offlinexenon Geplaatst op dinsdag 17 april 2007 00:01 1

quote:

thierryb schreef op 16 april 2007 @ 21:47:
dat is dus gwn installeren...

Nee, dit soort spul hoort standaard te werken op Windows XP.

Overigens even verplaatst naar besturingssystemen ;)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Planet USB 2.0 External Hub werkt niet