Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Account-kies menu uitschakelen?

Besturingssystemen - Windows XP en ouder

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Account-kies menu uitschakelen?

Tags: uitschakelen, Menu, Account-kies

offlineAARDMENS Geplaatst op donderdag 23 november 2006 11:40 1
hallo,
vorrige week een paar updates gedaan van windows, sindsdien wordt ik geteisterd, als ik mijn computer opstart, door dat account-kies menu.
En dat terwijl ik maar 1 account heb.

Hoe kan ik dit uitschakelen.
ik wil gewoon weer dat als de computer opstart dat hij windows gelijk laadt, en niet dat ik eerst mijn eigen account moet kiezen..

al vast bedankt
offlinePikkiej Geplaatst op donderdag 23 november 2006 12:01 1
Ik heb dat ook gehad en vind het ook niet zo relaxt je kan dan TweakXP downloaden waarmee je dit kan uitschakelen!
offlineRichardboer Geplaatst op donderdag 23 november 2006 12:11 1
Wat je ook kunt doen is naar start, dan naar uitvoeren gaan en daar in typen: control userpasswords2 hierdoor krijg je een venster waarin je een vinkje weg kunt halen bij: Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken.

Als je dit hebt gedaan vraagt hij om een username dus gewoon de naam van je account en als je er een wachtwoord op hebt zitten moet je die ook even invullen en dan bij de volgende reboot logt hij automatisch in.
offlineAARDMENS Geplaatst op donderdag 23 november 2006 12:21 1
ga ik proberen richard..

bedankt voor de andere reactie pikkiej

EDIT: Gelukt met de oplossing van Richard..

...cees closet...
AARDMENS heeft dit bericht gewijzigd op 23-11-2006 om 12:26
offlineMetalman Geplaatst op zaterdag 2 december 2006 17:19 1
Aangezien het Beginnersvragen forum recentelijk is opgeheven is dit topic verplaatst naar: Besturingssystemen.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Account-kies menu uitschakelen?