Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Windows Service Pack 2 voor XP

Besturingssystemen - Windows XP en ouder

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Windows Service Pack 2 voor XP

Tags: windows, XP, service, pack

offlineRaffino Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 17:55 1
Ik heb via het windows automatische update programma SP2 gedownload, toen die helemaal klaar was zou die moeten gaan installeren maar toen sloeg de auto updater af. Nu als ik de auto updater weer draai komt er niet meer te staan dat ik SP2 nog moet downloaden. Waar kan ik SP2 op mijn computer vinden, want ik weet zeker dat hij nog niet helemaal klaar was met de installatie van SP2.

Wie weet iets meer ervan?

Alvast bedankt
offlineFrankSoep Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 18:01 1
www.microsoft.com

zoek naar servicepack 2 / sp2
ik zou de exacte link wel even zoeken... :P

edit:
http://v5.windowsupdate.m...nsumer/default.aspx?ln=nl
offlineRaffino Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 18:07 1
Ok is goed, zoeken op pc levert bij mij iig niets op

quote:

Op 24-05-05 18:01 schreef FrankSoep:
www.microsoft.com

zoek naar servicepack 2 / sp2
ik zou de exacte link wel even zoeken... :P

edit:
http://v5.windowsupdate.m...nsumer/default.aspx?ln=nl
offlineFrankSoep Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 18:08 1
werkt het ? :s
offlinezedonite Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 18:12 1
Staat ergens in een map in C:\Windows\
Je kan ook de hele SP2 downloaden.
offlineRaffino Geplaatst op dinsdag 24 mei 2005 18:18 1
C:\WINDOWS is zo groot, weet jij niet waar dan?

En hoe ziet het bestand eruit qua pictogram dan? Kan dat zijn, drie papiertjes achter elkaar en dan een geel bandje erom heen?

Anybody Knows?
offlinesawk Geplaatst op woensdag 1 juni 2005 19:24 1
Mijn windows update werkt om de een of andere reden niet meer en ik zou toch echt graag Service Pack 2 willen downloaden en dan de lichte versie en niet die voor IT/ontwikkelaars oid.
Weet iemand mischien een link want ik heb het niet in de download center van ms kunnen vinden.
offlinetuxlollie Geplaatst op donderdag 2 juni 2005 11:47 1
De "Light-installer" (express) is enkel te downloaden via Windows Update of via Automatische updates. Aangezien dat niet werkt bij jou, zit je dus vast aan de IT installatie (niets moeilijker hoor).

Je kunt in de Windows map kijken naar ServicePackFiles of iets dergelijks....
offlineRayen15 Geplaatst op donderdag 2 juni 2005 11:59 1
1. Probeer eens je systeem terug te zetten naar een punt VOOR de install van SP2 met Systeemherstel in Windows XP Veilige Modus:
Start -> uitvoeren -> %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe

2. Herstart je PC naar Windows XP en probeer nu op de Windows Update site SP2 te installeren (ga niet zitten msn-en/gamen tijdens de install, start zo min mogelijk applicaties op)

3. Lukt stap 2 niet, dan moet je helaas de .exe file van SP2 downloaden.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows XP en ouder » Windows Service Pack 2 voor XP