Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » Windows Vista Home Premium problemen

Besturingssystemen - Windows Vista

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Windows Vista Home Premium problemen

Tags: windows, problemen, Home, Vista, Premium, Windows Vista

offlinewolfboy15 Geplaatst op vrijdag 11 juli 2008 15:38 1
Ik heb een acer aspire 5633WLMi laptop en ik had gisteren een programma gedownload was mogelijk een virus en wou ik verwijderen alleen ik had de rechten er niet voor zeid die.

Dus ik had de rechten veranderd van administrators naar me eigen account.
Maar nou als ik de laptop opstart is alles prima het inloggen ook in me account en dan ben ik op me account en dan zie ik alleen de map documenten geopend maar voor de rest niks en dan verander ik me bureaublad achtergrond door via documenten naar configuratiescherm te gaan en dan zie ik me achtergrond wel maar ik zie geen start van windows en ook geen taakbalk en als ik op het windows logo druk op de toetsenbord dan komt het start menu ook niet omhoog.
Als iemand me zou kunnen helpen met dit probleem zou ik het heel erg op prijs stellen ik zat zelf te twijfelen of het nou gewoon ligt aan vista of aan dat ik de rechten niet meer heb om de taakbalk enzo te zien en uit te voeren.

Maar wat het probleem nou eigenlijk is dat ik me taakbalk niet zie en start niet kan zien/uitvoeren.

http://www.techzine.nl/f/g/56019phpcMZX7d.jpg
Chezzer heeft dit bericht gewijzigd op 20-07-2008 om 18:05
offlineCivil Geplaatst op vrijdag 11 juli 2008 16:27 1
Beste wolfboy15,

Door je gebrek aan interpunctie en het feit dat je alles achter elkaar door tikt is je vraag moeilijk leesbaar en te begrijpen. Ik raad je dus aan je topicstart nog een keer door te lezen en deze iets leesbaarder en duidelijker te maken. Geef iets meer uitleg over wat je bedoeld.

Maak bijvoorbeeld een paar alinea's waarin je een stuk tekst afrond en een volgend onderwerp begint.

Het mooiste is dat je eventueel een paar screens maakt.
offlineChezzer Geplaatst op zondag 20 juli 2008 18:06 1
/imagesize fixed.

Je andere topic met dezelfde omschrijving van het probleem is gesloten. In ieder geval is hier nog een kans dat iemand een oplossing voor je probleem heeft. Het zou je inderdaad sieren om meer werk te maken van interpunctie om zo je vraag duidelijker te krijgen.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » Windows Vista Home Premium problemen