Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » creative x-fi dolby digital drivers voor vista!!!

Besturingssystemen - Windows Vista

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: creative x-fi dolby digital drivers voor vista!!!

Tags: Drivers, Creative, Digital, Vista, Dolby, X-Fi

offlineamdathlon64 Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 02:50 1
hallo

ik heb goed nieuws voor de creative x-fi bezitters. :D

ik heb nieuwe getweakte drivers gevonden voor de creative x-fi.
met ondersteuning voor hardwarematig: dolby digital, dolby prologic 2,dolby digital ex en dts-ex matrix 6.1 surround. :b _O_

klik op deze link om naar de site te gaan en de drivers te downloaden:

youp-pax:

http://www.youp-pax.org/v...id=586&extra=page%3D1

het kan zijn dat de drivers niet willen installeren na opnieuw opstarten:

het beste is dan om het bestand uit te pakken met winzip en dan de driver handmatig te installeren.

( wegens enige twijfel van de mede tweakers een korte uitleg waardoor ik der last van had.)
voordat ik deze drivers installeerde had ik een hack gedaan met de x-fi drivers van dell waardoor mijn computer crashte. ik ben veder gaan zoeken en kwam deze drivers tegen. de mensen die deze drivers maken zijn al een tijd bezig met de drivers te optimaliseren en brengen ook elkekeer nieuwe driver updates uit zoals daniel k dat ook hheeft gedaan. trust me de drivers zijn 1000% stabiel.

de drivers zijn te vinden in de map:

(Pax-X-FI-OS-Driver-V5.15),drivers. laat windows dan naar het stuurprogramma zoeken en hij zal automatich alles installeren.

zodra je alle drivers heb geinstalleerd. open je de creative audio console. dan ga je naar het tabblad decoder en daar kan je de instellingen vinden voor:

dolby digital, dolby prologic 2,dolby digital ex en dts-ex matrix 6.1 surround.

ik wens jullie succes! \:)

voor de mensen die veder op het forum van hun willen kijken hier de link:

http://www.youp-pax.org/index.php

update: de creative console launcher beta werkt ook met deze drivers. alleen de dolby instellingen kan je alleen vinden bij de creative audio console
amdathlon64 heeft dit bericht gewijzigd op 28-06-2008 om 18:14
offlineO-T4live Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 11:09 1
Waarom heb ik het idee dat ik dit echt niet wil downloaden ??
O-T4live heeft dit bericht gewijzigd op 28-06-2008 om 11:12
offlineDarkAssassin Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 17:30 1
Uhu, ben blij dat het allemaal werkt, en heb weinig zin om een risico te nemen dat het dalijk niet meer werkt. Iemand ervaring met deze software op de TS na?
offlinedragonm8 Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 17:56 1

Eeh dis idd niet echt een aanmoediging om het te gaan gebruiken ik heb al best een lange tijd X-fi en werkt perfect waarom dit dan.
offlineamdathlon64 Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 18:04 1

quote:

dragonm8 schreef op 28 juni 2008 @ 17:56:

Eeh dis idd niet echt een aanmoediging om het te gaan gebruiken ik heb al best een lange tijd X-fi en werkt perfect waarom dit dan.

de drivers zijn goed meen ik serieus. maar toen ik opnieuw opstarte werd hij niet automatiche herkent door mijn cmputer vandaar dat ik voor de zekkerheid uitleg hoe je hem handmatig moet installeren. maar geloof me het surround in games en films en muziek is trug van weggeweest.

waarschijnlijk is de oorzaak dat mijn kaart niet herkent werd doordat ik voordat ik deze drivers installeerde een andere hack had geprobeerd metd e drivers van dell. en mijn computer daardoor gecrasht was. ik ben daarna veder gaan zoeken en kwam deze drivers tegen. de mensen die deze drivers hebben gemaakt zijn al een enige tijd aan de slag met de drivers en geven elkekeer nieuwe updates uit zoals daniel k dat ook deed.

en de drivers zijn 100% stabiel.
amdathlon64 heeft dit bericht gewijzigd op 28-06-2008 om 18:09
offlinenVdiamaster Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 18:11 1
Mocht is tijd worden ook. Die lompe software die erbij kwam was echt bagger. Werkte ook gewoon echt niet.
offlineamdathlon64 Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 18:16 1

quote:

nVdiamaster schreef op 28 juni 2008 @ 18:11:
Mocht is tijd worden ook. Die lompe software die erbij kwam was echt bagger. Werkte ook gewoon echt niet.
klopt had ik ook last van vandaar dat ik veder ben gaan zoeken en ik deze drivers tegen kwam. ik heb in het verleden ook al een topic geopend voor de drivers van hun maar die waren toen nog niet zo danig geoptimaliseerd dat het dolby support trug was.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » creative x-fi dolby digital drivers voor vista!!!