Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » Windows Vista Home Premium 32 bit OEM

Besturingssystemen - Windows Vista

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Windows Vista Home Premium 32 bit OEM

Tags: windows, Home, Vista, Premium, 32, BIT, OEM, Windows Vista

offlineskinny@ Geplaatst op zondag 25 februari 2007 13:15 1
Ik heb vorige week een nieuw systeem gebouwd P4 3,4ghz 2gig geheugen en een radeon X850XT.
Nu wil ik Windows Vista Home Premium 32 bit OEM bestellen maar hoe vaak kan ik deze op mijn eigen PC installeren want ik kan me natuurlijk voorstellen dat het in het begin met sommige programma´s installeren mis gaat waardoor je ook Vista op nieuw moet installeren om geen conflicten in programma´s te krijgen.
Met mijn Xp was het zo dat ik hem maar een aantal keer kon activeren en daarna altijd naar Microsoft moest bellen voor activatie.

Als ik al mijn bestanden (foto´s muziek, enz) onder XP naar een externe HD kopieer kan ik deze dan als Vista geinstalleerd is gewoon weer terug zetten.
offlinekeldererik Geplaatst op zondag 25 februari 2007 13:20 1
10 keer en dan naar microsoft bellen. Uiteraard om illegale verspreiding te voorkomen.

En ja, je kan alle bestanden gewoon van XP naar Vista kopieren.
keldererik heeft dit bericht gewijzigd op 25-02-2007 om 13:20
offlinebas play man Geplaatst op zondag 25 februari 2007 13:20 1
Ja hoor, Als je op windows vista draait kan je alle foto's muziek en wt dan ook weer terugzetten.
offlineskinny@ Geplaatst op zondag 25 februari 2007 13:25 1
Ik heb ook al eens gelezen dat je sommige bestanden na de activatie op een diskette moet kopieeren en als je dan na een nieuwe installatie deze moet terug zetten en dan hoef je op je eigen pc niet meer opnieuw te activeren.
offlinet1m0tjuh Geplaatst op zondag 25 februari 2007 14:21 1
Dat is illegaal, al bedoel je het goed en heb je een legale versie. Je moet gewoon even naar microsoft bellen als je na 10x dus niet meer kan activeren. Kost je hooguit 10 minuten ;)
offlineskinny@ Geplaatst op zondag 25 februari 2007 15:46 1
Nee het is niet de bedoeling dat ik een illegale versie ervan ga maken.
Maar ik heb Vista net besteld voor 90 Euries en ga die ook op mijn naam registreren en activeren.
Ik hoop alleen dat ze niet na 2 keer bellen zeggen sorry maar hij is al vaak genoeg geactiveerd.
offlineskinny@ Geplaatst op zaterdag 3 maart 2007 22:50 1
Nou volgens mij ben ik dus opgelicht voor 90 euro want ik heb vorige week zondag Vista bestelt bij HardwareTotaal.nl en ook meteen het geld over gemaakt en sindsdien niks meer gehoord.
Er wordt ook niet op mijn emails gereageerd.
offlinet1m0tjuh Geplaatst op zaterdag 3 maart 2007 23:19 1
Hwb je serieus bij HardwareTotaal gekocht!? Nooit moeten doen kijk de shopsurvey op tweakers.net eens. één en ak negative reacties. Volgens mij staan ze op het punt failliet te gaan.
Stuur nog een email met dat als ze niet reageren je stappen zal moeten ondernemen met de consumentenbond, kassa!, shopsurveys, opgelicht, enz. Meestal luisteren ze dan wel.
offlineDonenzone Geplaatst op zaterdag 3 maart 2007 23:35 1

quote:

skinny@ schreef op 25 februari 2007 @ 15:46:
Nee het is niet de bedoeling dat ik een illegale versie ervan ga maken.
Maar ik heb Vista net besteld voor 90 Euries en ga die ook op mijn naam registreren en activeren.
Ik hoop alleen dat ze niet na 2 keer bellen zeggen sorry maar hij is al vaak genoeg geactiveerd.
Het is onbekend hoevaak je hem mag activeren, de meeste zeggen 5 keer maar soms komt ook 3 en 1 keer voorbij. Maar als je hem moet heractiveren en het kan niet kan je altijd Microsoft bellen en die geven je dan vaak een nieuwe code.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » Windows Vista Home Premium 32 bit OEM