Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » [ Vista ] Problemen met Matroska

Besturingssystemen - Windows Vista

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [ Vista ] Problemen met Matroska

Tags: problemen, Vista, [, ], Matroska

offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 12 december 2009 15:06 1
Ik gebruik vaak Matroska als video bestand omdat het een goede alternatief is voor hd kwaliteit, helaas wat ik ook probeer, crasht mijn windows verkenner op mijn vista basic, als ik in de buurt van die bestanden kom, anders gezegd wil ik ze bekijken dat lukt wel als ik maar de verkenner niet gebruik want die crasht dan meteen, hoe komt dat en wat moet ik doen??

P.S. Ik dacht mischien ligt het aan de bestanden, dus niet, ze hebben geen virusen.
offlinesvouplin Geplaatst op zaterdag 12 december 2009 15:46 1
Hoe geeft verkenner de pictogrammen weer? Probeer verkenner eens op ''Gedetailleerde'' weergame te zetten. Ik kan aannemen wanneer je veel bestanden hebt dat bij ''Miniatuur'' weergave het wel even nodig heeft om alles te kunnen weergeven.
offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 12 december 2009 15:53 1
Ik heb elke weergave geprobeerd, en het gebeurt steeds hetzelfde.
offlinesvouplin Geplaatst op zaterdag 12 december 2009 15:55 1
En hoe crasht je windows dan? Blijft hij hangen, schakelt hij uit,...
offlinekorle Geplaatst op zondag 13 december 2009 08:55 1

quote:

svouplin schreef op 12 december 2009 @ 15:55:
En hoe crasht je windows dan? Blijft hij hangen, schakelt hij uit,...

Zijn explorer crashed, niet windows.

Ik denk dat dit een probleem is die veel oorzaken kan hebben... Ik heb ook zo'n probleem als ik usb apparaten verwijder maar daar help ik uw probleem niet echt mee vooruit...
offlineDonSalmonella Geplaatst op zondag 13 december 2009 09:44 1
Ken het probleem volgens mij wel. Hij schakelt zeker uit met 'in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten'?
Heb het gehad met OGM bestanden (net zoiets als MKV) Ander codec-pack geďnstalleerd, daarna het probleem nooit meer gehad. (K-Lite codec pack)
offlineMizgala28 Geplaatst op maandag 14 december 2009 09:25 1
Ik heb juist k/lite mega codec pack, en ja ik heb nagecheckt explorer.exe crash maar start netjes op totdat ik weer bij matroska kom.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » [ Vista ] Problemen met Matroska