Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » [ Vista ] Problemen met na het aanmelden

Besturingssystemen - Windows Vista

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [ Vista ] Problemen met na het aanmelden

Tags: problemen, Vista, aanmelden, [, ]

offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 5 december 2009 14:04 1
Sinds paar dagen heb ik, als ik windows vista basic op mijn mijn notebook opstart een probleem, zo ongeveer 1 op 5 aanmeldingen, eindigen met het bericht dat er is een fout opgetreden, waardoor mijn bureaublad, niet correct, geladen kan worden en waardoor een tijdelijke account geladen is.
Dus de bestanden zijn er wel maar niet op de bureaublad, de wallpaper is standaard, maar de rest werkt wel, na opnieuw opstarten is de probleem verholpen,ik heb defragmentatie, systeemcontrole(de volledige)uitgevoerd, en alles nagecheckt, en nee geen oplossing, de probleem komt nog steeds voor systeemherstel eindigt fout, dus ik weet het niet meer wat ik moet doen.

Kan iemand me helpen??
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 05-12-2009 om 14:45

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows Vista » [ Vista ] Problemen met na het aanmelden