Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Horizontaal kopiëren / plakken wordt verticaal

Besturingssystemen - Windows 7

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Horizontaal kopiëren / plakken wordt verticaal

Tags: plakken, Kopieeren, verticaal

offlineX-Fire-X Geplaatst op donderdag 9 februari 2012 19:10 1
Beste TZ-ers,

Kom er ff niet uit. Sinds enige dagen als ik bv 2 zinnen kopieer en deze in een irc programma kopieer (mibbit) wordt alleen de eerste zin weergegeven. In Word zie ik wel gewoon alle tekst.
Nu kom ik er net achter dat sommige gegevens die ik uit een game kopieer en mormaliter horizontaal worden weergegeven na plakken dat deze ineens verticaal onder elkaar staan.

Ik denk dat beide met elkaar te maken hebben, maar heb geen idee hoe het weer normaal te krijgen. Krijg het met verschillende browsers en deze zijn naar standaard hersteld, echter blijft het probleem zich voordoen en krijg de indruk het in windows te moeten zoeken. (ook al iets gezien over transporeren, maar dat is meer iets van exel en gebruik ik eigenlijk niet.)

Alvast bedankt voor jullie input!

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Horizontaal kopiëren / plakken wordt verticaal