Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Probleem met MSN 2011

Besturingssystemen - Windows 7

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Probleem met MSN 2011

Tags: windows, MSN, Live, Messenger, offline, Gateway, 7

offlinePixelweb Geplaatst op donderdag 19 januari 2012 12:56 1
Hey,
Ik heb thuis een probleem met de nieuwste windows live messenger,
warneer ik me aan probeer te melden gaat mijn standard gateway offline, een master restet van me router hielp hier niet bij, en msn is toegestaan in mijn firewall. Oudere versies van msn zoals 2009 werken wel,
offlinejeff1994 Geplaatst op zondag 12 februari 2012 14:09 1
Ik heb ook een probleem met windows live 2011, bij mij wil hij hem niet eens installeren, dan zegt hij dat er een van de bestanden is beschadigd. Dus ik zeg gewoon lekker 2009 blijven gebruiken!
offlineFastFred Geplaatst op zondag 12 februari 2012 14:27 1
Gewoon een oudere versie installeren? Ik heb hier ook de 2009 versie (versie 14.0.8117.416) nog. Zou niet weten waarom je een nieuwere zou willen hebben, tis alleen een bult extra reclame en troep die je niet nodig hebt
offlineJohn767 Geplaatst op maandag 13 februari 2012 23:36 1
Ik gebruik zelf al een tijdje aMSN. Gewoon als de classic msn, maar zonder de irritante reclame van microsoft. Plus dat het niet zo groot is. Gewoon msn waarvoor het is :)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Probleem met MSN 2011