Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » [Win 7] Ik krijg geen updates

Besturingssystemen - Windows 7

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [Win 7] Ik krijg geen updates

Tags: updates, krijg, Windows 7, [WIN, 7]

offlineMizgala28 Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 22:32 1
Nou nu komt een hele rare situatie, ik kreeg van een kennis vorige week woensdag een licencie code met engelse windows office enterprise 2007, hiervoor installeerde ik altijd elke week updates, meestal vor defender.

Nu sinds ik die office heb geinstalleerd (dat deed ik vorige week donerdag, inclusief sp2 ervoor en updates) krijg ik nog steeds geen enkele update, en dat is raar want een defender update of zo had ik altijd minstens 1 keer per week gedownload.

Ik snap de probleem echt niet, alles werkt naar behoren, behalve die updates, hij zoekt ze, hij werkt maar ik krijg gewoon geen niuwe updates.

Mijn systeem is windows 7 Home Premium 64 bit.
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 16-11-2010 om 22:33
offlineO-T4live Geplaatst op woensdag 17 november 2010 07:20 1
Misschien zijn er deze week gewoon geen updates?
Ik neem aan dat je dit ergens wel kunt volgen toch?
offlineMizgala28 Geplaatst op woensdag 17 november 2010 20:52 1

Quote:

O-T4live schreef op 17 november 2010 @ 07:20:
Misschien zijn er deze week gewoon geen updates?
Ik neem aan dat je dit ergens wel kunt volgen toch?

Wist ik maar waar, ik heb gewoon in mijn updates ingestel dat ik ze zelf download en installeer maar dat ik een melding krijg als ze er zijn, ik kreeg altijd die melding tot dat moment.
offlinemebexy Geplaatst op woensdag 17 november 2010 21:49 1
Als het geen legitieme sleutel zou zijn zou windows daar vanzelf een melding van maken. Als je die melding niet gehad hebt kun je er dus van uit gaan dat die updates wel weer komen:)

Je kan ook even naar het update centrum gaan en zelf naar updates zoeken. Misschien vind die ze dan wel :)
offline0lenny0 Geplaatst op woensdag 17 november 2010 22:13 1
Probeer zelf eens in update centrum.
Dat ding werkt maar half na een tijdje bij mij maar swat.
Op laptop,gamepc,pc neef en pc maat gaan updates na een tijd ook nietmeer op vista en win 7
offlineMizgala28 Geplaatst op woensdag 17 november 2010 22:39 1
wat is de link??(nee ik kreeg geen melding, wel heb ik hem gesproken en hij zei dat hij die sleutel van gebruikte office op school heeft gejat ( :@ daar ben ik niet blij mee dus) en dus heb ik office verwijderd maar nee nog steeds geen updates)
offlinebarthezz67 Geplaatst op vrijdag 26 november 2010 17:14 1
Als je niet legale (en een licentie van een ander stelen en gebruiken is ook niet legaal) dan kan het zijn dat de updates geblokkeerd worden door Microsoft, omdat je software niet gevalideerd kan worden.

Dat houdt in dat het OGA programma van Microsoft jouw niet legaal verkregen Office heeft gezien, en heeft gezegt: "Ho, jij bent niet legaal, jij krijgt geen updates meer"

Wat je zou kunnen proberen is het OGA programma van Microsoft verwijderen van je computer. OGA = Office Genuine Advantage. Deze kun je waarschijnlijk vinden in de software lijst, tussen de geinstalleerde updates. Zo niet dan staan de installatie bestanden in C:\Windows\System 32

Ik beloof niet dat, dat je probleem oplost, maar het is wel een richting waarin je kan zoeken.

Een andere optie is het programma "FixIT" downloaden. Die kun je vinden op de download site van Microsoft. En deze even draaien. Dat wil ook nog wel een Update problemen verhelpen.

Succes
offlineMizgala28 Geplaatst op vrijdag 26 november 2010 20:25 1
Ik heb donderdag (vorige week) system recovery gedaan met de dvd (legaal van toshiba helemaal alles naar fabrieksinstellingen) ik kreeg updates en ik kreeg een updates op 19 november en de laatste op 24 november voor ie8.

Nu krijg ik niks maar tja het is pas 7 dagen sinds laatste defender update, en 2 dagen sinds de laatste update in het algemeen, wel heb ik de live 2011 update verborgen omdat ik live 2011 niet wil.
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 26-11-2010 om 20:26
offlinemaden034 Geplaatst op vrijdag 26 november 2010 22:19 1
Het klopt dat je laatste update voor ie8 was, vanavond was er weer een optionele update dus dat updaten werkt wel, wat office betreft als je dit ge installeerd hebt zal hij valideren of je een legale hebt en zo niet update hij niet, maar heeft niets windows zelf te maken. _O-
offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 27 november 2010 23:26 1

Quote:

maden034 schreef op 26 november 2010 @ 22:19:
Het klopt dat je laatste update voor ie8 was, vanavond was er weer een optionele update dus dat updaten werkt wel, wat office betreft als je dit ge installeerd hebt zal hij valideren of je een legale hebt en zo niet update hij niet, maar heeft niets windows zelf te maken. _O-

ja die ie8 update kreeg ik 34 november binnen, en tot nu toe nog steeds niks.

Morgen weer een dag, ik hoop dat het niet weer kapot is omdat ik heb hele systeem herinstalleerde via recovery dvd van Toshiba en ik heb geen illegale software erop.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » [Win 7] Ik krijg geen updates