Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Windows 7 Home Premium

Besturingssystemen - Windows 7

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Windows 7 Home Premium

Tags: windows, Home, Premium, Windows 7

offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 19 december 2009 14:55 1
Ik heb een notebook van emachines, met 2ghz celeron processor, intel gma 4500M 64mb videokaart(intergrated shared up to 1308mb) 160gb HD en 3GB ram(die ik uitbreid naar 4GB als Windows 7 op mijn Laptop gaat werken, want dan wil ik graag 64-bit systeem).
De vraag luid, kan deze laptop Windows 7 Home Premium aan?? hij kan aero hebben, maar omdat hij 64mb vram heeft gaat hij dus niet aan(en sowieso ik hoef aero niet) maar zal hij net zo normaal werken als de vista basic die ik nu heb?? ik wil nameklijk een upgrade doen.
offlinehardwareman Geplaatst op zaterdag 19 december 2009 15:05 1
Ik heb Win 7 Professional op een P4 1.6 ghz ( Single core ) met 512 mb en 40gb harddisk gezet, loopt stukken beter als Vista.

Zou het gewoon doen ;)
offlineadeadone Geplaatst op zondag 20 december 2009 11:06 1
Over het algemeen is het zo dat Vista zwaarder voor je systeem is. Windows 7 zal in dat opzicht enkel vooruitgang leveren..
offlineMizgala28 Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 14:31 1
Dus doen??
offlineDutchDude Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 14:34 1

quote:

Ik zeg doen :) Het is altijd beter dan Vista \:)
offlineDonSalmonella Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 16:10 1

quote:

Mizgala28 schreef op 19 december 2009 @ 14:55:
Ik heb een notebook van emachines, met 2ghz celeron processor, intel gma 4500M 64mb videokaart(intergrated shared up to 1308mb) 160gb HD en 3GB ram(die ik uitbreid naar 4GB als Windows 7 op mijn Laptop gaat werken, want dan wil ik graag 64-bit systeem).
De vraag luid, kan deze laptop Windows 7 Home Premium aan?? hij kan aero hebben, maar omdat hij 64mb vram heeft gaat hij dus niet aan(en sowieso ik hoef aero niet) maar zal hij net zo normaal werken als de vista basic die ik nu heb?? ik wil nameklijk een upgrade doen.

Trekt ie makkelijk zat :)
Is ook niks mis met draaien op een gestripte versie (gewoon Windows Klassiek thema draaien) het gaat immers om het OS, niet om het 'snoepgoed' dat eromheen hangt.
offlineMizgala28 Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 17:36 1
Maar de vraag is ook, ik doe upgrade en helaas er zitten paar programma's bij die essentieel zijn voor de notebook, ook zit er een ingebouwde recovery die de systeem herstelt naar fabriekswaarden wat gebeurt daarmee??
offlinehardwareman Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 17:40 1

quote:

Mizgala28 schreef op 22 december 2009 @ 17:36:
Maar de vraag is ook, ik doe upgrade en helaas er zitten paar programma's bij die essentieel zijn voor de notebook, ook zit er een ingebouwde recovery die de systeem herstelt naar fabriekswaarden wat gebeurt daarmee??
Dan zou ik een ''Upgrade'' doen. Zo behoud je alle programma's etc. Bovendien zijn ze goedkoper als de ''Volledige versie'' van Windows 7.
hardwareman heeft dit bericht gewijzigd op 22-12-2009 om 17:41
offlineMizgala28 Geplaatst op dinsdag 29 december 2009 16:52 1
Ok THX voor de hulp :D

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Windows 7 » Windows 7 Home Premium