- 26 juni 2004
- 8 Reacties
- 74 Berichten
- Rapporteer bericht
Na oneindig veel topic gelezen te hebben op het internet ga ik nu zelf maar eens wat posten want ik zit met het volgende (misschien wel bekende probleem). Ik wil mijn laptop met windows 7 (en dus mediacenter) verbinden met mijn Xbox 360.. Dit lukt echt niet..
Dit is het probleem: De xbox connect feilloos naar het netwerk en naar Xbox live, dit gebeurt allemaal in luttele seconden, maar op het moment dat ik hem naar mijn PC wil gaan connecten wil dit absoluut niet lukken en ziet mijn Xbox de pc niet! Ook omgekeerd ziet de PC de Xbox ook niet.. Dit is raar want ze zitten volgens mij op hetzelfde net werk met hetzelfde subnet mask... (255.255.255.0). Ik kan het ip xbox dus ook niet pingen! Terwijl hij wel een IP toegewezen heeft gekregen. De PC is draadloos verbonden met de router en de XBOX360 is met een netwerkkabel aan de router verbonden.
De communicatie tussen deze twee apparaten faalt dus keer op keer.. Ook via de wizzard van Windows media center zelf werkt het niet want dan kan de extender de xbox niet vinden. Ik heb tevens ook alle benodigde firewall poorten in de router opengegooid.
Kan iemand mij misschien helpen want ik weet het echt niet meer?
Alvast hartelijk bedankt,