Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Techzine Support & Feedback » Gast reacties

Support - Techzine Support & Feedback

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Gast reacties

Tags: 

offlinegamemaster Geplaatst op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 1
Ja er zijn vast al wel vaker topics over geopend maar ze zijn er nog steeds en ze irriteren me nog steeds mateloos en een oud topic kicken schiet ik minder mee op dan een nieuw topic om het weer eens onder de aandacht te brengen.

Neem nu als voorbeeld dit topic;
[Wii]Hoe mijn tweede controller verbinden?

Gastreactie 1: ICT-LUL, verwijderd. (& topic kick)
Gastreactie 2: Enkel boze smilies
Gastreactie 3: Onduidelijke vraag
Gastreactie 4; dubbele quote van iets dat al in het topic stond

4x een nutteloze reactie dus wat niks bijdraagt. Gast reacties zijn leuk als ze een MEERwaarde hebben t.o.v. de reacties die je al hebt, niet op deze manier. Dit is nu maar een enkel voorbeeld, als je een tijdje gaat zoeken vind je er zo nog tientallen.
offlinepeer8 Geplaatst op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 1
Juist door de gasten toe te staan, trekt deze site een veel groter publiek. Kijk bijv naar het xiron topic. Dit topic bestaat en wordt veel bezocht lijkt me zo, en als ik google op xiron kom ik ook al snel op deze site terecht.

Helaas is het gewoon zo dat de kwaliteit van de topics (voor management van deze site) niet op de eerste plaats komt. Men wil bezoekers, die dan weer de reklame zien. Ik geloof dat deze instelling tot de ondergang van deze site heeft geleid (qua kwaliteit).
offlinesteynieboy Geplaatst op vrijdag 7 oktober 2011 18:26 1
Veel mensen willen niet meer registeren, maar direct kunnen reageren.
Daarom is er een veel groter publiek met gastenreacties.
Echter kunnen deze inderdaad vaak niet door de beugel...

Op veel sites kun je tegenwoordig reageren via een facebook profiel.
Veel mensen hebben dit, en zijn ook ingelogd hieronder.

Daarom stel ik eerder een gulden middenweg voor:
Gastenreacties uit (volledig), maar als je wilt reageren zonder een TZ account, dat dit dan ook via je facebook account gaat.
Zo gaan mensen minder "klooien", omdat ze niet meer anoniem zijn, maar kunnen ze toch bij wijze van spreken direct reageren zonder een extra account voor het een of het ander aan te maken.
offlinegamemaster Geplaatst op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 1

Quote:

Op 07-10-2011 18:26 schreef steynieboy:
Veel mensen willen niet meer registeren, maar direct kunnen reageren.
Daarom is er een veel groter publiek met gastenreacties.
Echter kunnen deze inderdaad vaak niet door de beugel...

Op veel sites kun je tegenwoordig reageren via een facebook profiel.
Veel mensen hebben dit, en zijn ook ingelogd hieronder.

Daarom stel ik eerder een gulden middenweg voor:
Gastenreacties uit (volledig), maar als je wilt reageren zonder een TZ account, dat dit dan ook via je facebook account gaat.
Zo gaan mensen minder "klooien", omdat ze niet meer anoniem zijn, maar kunnen ze toch bij wijze van spreken direct reageren zonder een extra account voor het een of het ander aan te maken.

Dat is opzich een mooi idee. Daarmee ga je ook de "Social Media" wat interessanter mee maken (want die kopjes van Hyves, Facebook etc. zijn nu ook niks anders dan lelijk en irritant).

@peer8: Dat idee heb ik inderdaad ook. Ze willen gewoon zoveel mogelijk winst maken (daar ging het al fout bij de overstap Tweakzone --> Techzine) maakt niet uit hoe en daarbij zijn ze kwaliteit en service uit het oog verloren en dat gaat ze wellicht uiteindelijk de kop kosten.
offlineMizgala28 Geplaatst op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 1

Quote:

Op 07-10-2011 18:26 schreef steynieboy:
....
Zo gaan mensen minder "klooien", omdat ze niet meer anoniem zijn....

Klopt, maar de vraag is of Coen dit gaat invoeren. :s
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 07-10-2011 om 19:04
offlineRecrush Geplaatst op zondag 9 oktober 2011 23:26 1
Penis verbrand door werken met laptop

Nieuwsbericht uit 2002 (en nog een keertje gekickt in 2005). Nu 6,5 jaar later weer door een gast..

Maargoed, kwantiteit boven kwaliteit toch?
offlinegamemaster Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 00:37 1

Quote:

Op 09-10-2011 23:26 schreef Recrush:

Nieuwsbericht uit 2002 (en nog een keertje gekickt in 2005). Nu 6,5 jaar later weer door een gast..

:') Waar de fuck heeft die gast op zitten googlen dat ie ineens bij dat nieuwsbericht uitkomt xD
onlineFastFred Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 08:34 1

Quote:

Op 09-10-2011 23:26 schreef Recrush:

Ze zien de reclame toch? Geld is binnen, whats the problem? :')
offlineDonSalmonella Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 09:05 1

Quote:

Op 10-10-2011 08:34 schreef FastFred:
[...]

Ze zien de reclame toch? Geld is binnen, whats the problem? :')

Dat.
offlinecoen Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 17:31 1
Het ombouwen van de gastreacties naar een systeem waarmee je kan inloggen of registreren met een Facebook of Twitter account hadden wij inderdaad ook al bedacht. We zijn de mogelijkheden aan het bekijken want hoewel gastreacties iets nuttigs kunnen bijdragen, doen ze dat helaas niet altijd.
offlinegamemaster Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 21:38 1
Nou Coen als dit je niet overtuigt om meteen te kappen met gastreacties;

Blackberry bezitters kunnen niet meer pingen

Echt het domste van het domste volk bij elkaar en dat gaat hier op Techzine reageren :') Ik schaam me door zulke reactie onderhand al dat ik Nederlander ben, laat staan hoe een website (eigenaar) zich moet voelen als z'n website dusdanig intelligent volk aantrekt.
onlineFastFred Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 21:51 1
Triest stel prutsers inderdaad (de mensen die zo reageren that is)
offlineDonSalmonella Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 22:07 1

Quote:

Op 10-10-2011 21:38 schreef gamemaster:
Nou Coen als dit je niet overtuigt om meteen te kappen met gastreacties;

Blackberry bezitters kunnen niet meer pingen

Echt het domste van het domste volk bij elkaar en dat gaat hier op Techzine reageren :') Ik schaam me door zulke reactie onderhand al dat ik Nederlander ben, laat staan hoe een website (eigenaar) zich moet voelen als z'n website dusdanig intelligent volk aantrekt.

Sluit ik me volledig bij aan. Op Tweakers mag je meteen opflikkeren of ze trashen je reactie. TZ moet toch geen FOK.nl met huilreacties worden zeg!
Gevalletje technische overmacht, en heel VMBO'end Nederland (no offence naar mensen die VMBO doen en verder willen klimmen dan "KK TELEFOON DOED HET NIET :'( IK KOOP NOOIT MEER BLACKBERRY!!!! :'( " ) krijst de boel kinderlijk bij elkaar. Züm kotzen!
offlineMizgala28 Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 22:37 1

Yup klopt helemaal, om niet te vergeten dat je een account moet hebben om op Tweakers te reageren, punt 1 ze krijgen hierdoor meer leden waarvan vele gewoon een vast lid blijven, punt 2 geen onzinnige reacties, punt 3 ze houden het daar schoon en punt 4 het is daar altijd druk en druk dus als een post minder dan 100 reacties bevat is net zo zeldzaam als hier meer dan 10 posts op 1 news feed

Coen doe er gewoon meteen wat aan want zo te zien zullen we volgens jaar nog steeds moeten zeiken hierover (als we na al die ellende hier nog willen blijven)

Edit:

Ben ik nou gek of zijn de reacties van Techzine leden weg in die blackberry news?? ik zie alleen gast reacties...
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 11-10-2011 om 00:58
offlinesteynieboy Geplaatst op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 1

Quote:

Op 10-10-2011 22:37 schreef Mizgala28:
[...]

Yup klopt helemaal, om niet te vergeten dat je een account moet hebben om op Tweakers te reageren, punt 1 ze krijgen hierdoor meer leden waarvan vele gewoon een vast lid blijven, punt 2 geen onzinnige reacties, punt 3 ze houden het daar schoon en punt 4 het is daar altijd druk en druk dus als een post minder dan 100 reacties bevat is net zo zeldzaam als hier meer dan 10 posts op 1 news feed

Coen doe er gewoon meteen wat aan want zo te zien zullen we volgens jaar nog steeds moeten zeiken hierover (als we na al die ellende hier nog willen blijven)

Edit:

Ben ik nou gek of zijn de reacties van Techzine leden weg in die blackberry news?? ik zie alleen gast reacties...

Nee, je bent niet gek, alle normale reacties (waaronder een tweetal van mezelf) zijn weg, en enkel nog die schreeuwerige gastenreacties staan er nog.
onlineFastFred Geplaatst op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 1
Tjonge jonge zeg, moet niet veel gekker worden hier, dan ben ik ook weg.

Al die gasten lopen daar de boel te verzieken met van die zinlose huilie huilie reactie's en dan zeggen wij er wat van en dan worden onze reacties verwijderd.

Great going Coen (of wie dat dan ook gedaan heeft), zo jaag je de vaste leden ook weg en hou je zometeen dat zooitje gasten over die de boel komen verzieken
offlineMizgala28 Geplaatst op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 1
FastFred, dan is dat de probleem van Coen zelf als hij alle overige 20 (ruwe schatting gebaseerd op actieve leden) actieve en "normale" leden kwijtraakt kan hij lekker een FOK forum hiervan maken.

Sorry als dit hard klinkt maar zeg nou zelf, we smeken, we zeiken we vragen en pikken dit en Coen heeft er f*cking schijt aan want het gaat steeds erger keer op keer met Techzine :@

Voordat de nieuwe lay-out kwam was het prima, de nieuwe lay-out is goed maar het feit dat gasten overal lekker kunnen spammen en zeiken is niet normaal, al vanaf het begin zeiden we dat dit een slecht plan is, want het is gewoon niet meer normaal.

Trouwens je zou kunnen zeggen dat de hele site op Café au Lait topic draait, zonder die was het hier voor 99.99% dood.
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 11-10-2011 om 21:47
offlineMartijnGP Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 18:21 1
Coen, zet die bullshit nou eens uit man! Er komt echt alleen maar pauper zooi op het forum!

We waren bezig het niveau wee enigszins omhoog te krikken de laatste maanden, maar met de huidige tsunami aan beroepsidioten blijft daar dus weer niks van over.

Ben nou eens niet zo fucking koppig voor één keer, het zijn nog altijd de leden die de site het meeste gebruiken en ook zorgen dat er bij jou brood op de plank komt. Je plannetje was leuk maar heeft gefaald. Een van de belangrijkste voorwaarden voor succes, is het tijdig erkennen van mislukkingen. Je bent er nu al ruimschoots te laat mee, maar wellicht kun je het tij nog keren als je eindelijk je klanten eens serieus gaat nemen.
offlineBioflap Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 18:55 1

Quote:

Op 11-10-2011 21:43 schreef Mizgala28:
FastFred, dan is dat de probleem van Coen zelf als hij alle overige 20 (ruwe schatting gebaseerd op actieve leden) actieve en "normale" leden kwijtraakt kan hij lekker een FOK forum hiervan maken.

Sorry als dit hard klinkt maar zeg nou zelf, we smeken, we zeiken we vragen en pikken dit en Coen heeft er f*cking schijt aan want het gaat steeds erger keer op keer met Techzine :@

Voordat de nieuwe lay-out kwam was het prima, de nieuwe lay-out is goed maar het feit dat gasten overal lekker kunnen spammen en zeiken is niet normaal, al vanaf het begin zeiden we dat dit een slecht plan is, want het is gewoon niet meer normaal.

Trouwens je zou kunnen zeggen dat de hele site op Café au Lait topic draait, zonder die was het hier voor 99.99% dood.

Inderdaad.
Dan houden we alleen het Xiron topic over :')
offlineDonSalmonella Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 20:10

Het bericht wat hier stond, is verwijderd door een moderator!

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Techzine Support & Feedback » Gast reacties