Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Techzine Support & Feedback » Gast reacties

Support - Techzine Support & Feedback

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Gast reacties

Tags: 

offlineAep Geplaatst op woensdag 1 februari 2012 13:34 1
:o ik was er nog
maarja ik ben ook niet zo oud als jullie :9
Aep heeft dit bericht gewijzigd op 01-02-2012 om 13:35
offlineDonSalmonella Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 00:34 1
Website Federal Trade Commission gehackt

Veel internethelden, weinig discussie. Coen, het werkt dus gewoon écht niet, en dat zal het op deze manier ook helemaal niet doen.
offlinegamemaster Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 04:26 1
Volgens mij interesseert het Coen al lang niet meer. Hij laat Techzine zo ver verpauperen en stopt er zo weinig (serieuse) tijd in dat het bijna niet anders kan.
onlineel machia Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 09:41 1
Tja van een proefproject was er geen sprake (had hij beter gedaan) en het wordt gewoon gezien als meer pageviews... Op bepaalde Belgische krantenwebsites kan er ook anoniem reageren en daar wordt dan door volwassenen gereageerd. 90% van de gevallen is echt zever in pakjes. Dus hier kan je niet anders verwachten. Als een reactie je echt stoort, gewoon even reporten en dan zou die vanzelf verdwijnen. Ik kan er momenteel niets aan doen, buiten ze te modereren.
offlineda_PSI Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 09:54 1
Ik zit al een tijd op techzine, account aangemaakt enz. enz. De laatste zijn valt het mij echt op dat het naar achteren gaat, kwaliteit laat te wensen over, gast reacties, agressieve reacties.

Ik denk dat Techzine zich wat dingen moet afwegen. Waarom zijn er gast reacties? Om meer page views te halen? Er zijn operators hier, waarom kunnen die niet gewoon de kwaliteit checken en agressieve reacties verwijderen? Of ipv freelancers zet er iemand neer die je wat van de opbrengsten geeft van de reclame(s) zodat er meer informatie komt, en meer informatie = meer page views...

offlineGamer19 Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 11:12 1
Ik zal zelf wel toegeven van mij zijn er ook wel paar agresieve reacties. Maar ik heb het gewoon met mijn account gedaan en niet anoniem.

Maar over gasten reacties. Ik ben een lange tijd terug gestopt TZ te bezoeken en te reageren omdat het gewoon niet ging met gasten. Die hadden altijd wat te zeuren ( anoniem ) en dat vroeg gewoon op een agresieve reactie.

Het zou echt fijn zijn als gasten niet meer konden reageren. Dan zou TZ wel weer goeie kant op gaan dat weet ik zeker. Zit zelf momenteel weer na aatal weken hier te zijn, te stoppen met TZ. Tenzij Coen wat aan doet en gast reacties uitschakelt.
offlineBioflap Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 17:54 1
Tjah, Coen verneukt alles totdat hij stopt met TZ..
onlineFastFred Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 20:27 1
Jongens, niet zo negatief. Het is al een paar weken bekend dat de gast reactie's eruit gaan in een update die binnenkort zou komen.

Ik vind wel dat er wat sneller wat gedaan had mogen worden. Zo moeilijk moet het volgens mij niet zijn om iets als een gast reactie functie eruit te slopen

Met dingen aanpassen en updates uitbrengen zijn ze hier nog trager als op een gemeentehuis waar ik ooit een stage gelopen heb :P
offlineBioflap Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 20:49 1

Quote:

Op 21-2-2012 20:27 schreef FastFred:
Jongens, niet zo negatief. Het is al een paar weken bekend dat de gast reactie's eruit gaan in een update die binnenkort zou komen.

Ik vind wel dat er wat sneller wat gedaan had mogen worden. Zo moeilijk moet het volgens mij niet zijn om iets als een gast reactie functie eruit te slopen

Met dingen aanpassen en updates uitbrengen zijn ze hier nog trager als op een gemeentehuis waar ik ooit een stage gelopen heb :P

Met dingen aanpassen en updates?
Hier wordt nooit iets aangepast of geüpdatet..
Kan iemand die Coen een keer een schop onder de kloten geven? Misschien dat hij dan uit zijn winterslaap komt..
offlinesteynieboy Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:37 1
Op zich heb ik niets tegen de gastenreacties, maar ze mogen ook niets alles, wat nu dus wel het geval is.

Ik heb het al meermalen aangehaald: een tussenoplossing.
Bijvoorbeeld dat alle gastenreacties eerst gemodereerd moeten worden voordat ze zichtbaar zijn?
Zo komen irritante personen die niet willen registreren/inloggen niet meer voor, en mensen die het irritant vinden dat ze altijd moeten wachten tot een moderator de reactie goedkeurt, kunnen gewoon registeren.
Is beter voor ons, en heeft Coen toch nog de gastenreacties enabled voor de pageviews.
offlineBioflap Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:42 1

Quote:

Op 21-2-2012 21:37 schreef steynieboy:
Op zich heb ik niets tegen de gastenreacties, maar ze mogen ook niets alles, wat nu dus wel het geval is.

Ik heb het al meermalen aangehaald: een tussenoplossing.
Bijvoorbeeld dat alle gastenreacties eerst gemodereerd moeten worden voordat ze zichtbaar zijn?
Zo komen irritante personen die niet willen registreren/inloggen niet meer voor, en mensen die het irritant vinden dat ze altijd moeten wachten tot een moderator de reactie goedkeurt, kunnen gewoon registeren.
Is beter voor ons, en heeft Coen toch nog de gastenreacties enabled voor de pageviews.

Ze zijn strondirritant!
Maar als moderator ze eerst moet goedkeuren, zien we nooit een gastreactie terug.. Omdat dit veel te veel werk is..
offlineGamer19 Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:55 1

Quote:

Op 21-2-2012 21:42 schreef Bioflap:
[...]
Ze zijn strondirritant!
Maar als moderator ze eerst moet goedkeuren, zien we nooit een gastreactie terug.. Omdat dit veel te veel werk is..

Het is idd veel werk, ken het zelf wel van paar site's waar ik mod ben. Maar het leukste van is 90% van reacties worden niet eens goedgekeurd. Worden gelijk gewist, omdat mensen onzin platsen of agresief doen.

@ FastFred: staat het ergens op TZ vermeld dat wat je vertelt? Want ik weet om eerlijk te zijn niks over. Dat het bekend is dat gastreacties weg gaan of aangepast worden...
onlineFastFred Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 00:07 1

Quote:

Op 21-2-2012 21:55 schreef Gamer19:
@ FastFred: staat het ergens op TZ vermeld dat wat je vertelt? Want ik weet om eerlijk te zijn niks over. Dat het bekend is dat gastreacties weg gaan of aangepast worden...

Ik heb het tot 2 keer toe ergens vermeld zien staan. Een keer uit het toetsenbord van Coen, en een keer uit die van el machia als ik me niet vergis. Waar dit precies was weet ik niet meer, is beide al meer dan een week geleden
offlinesteynieboy Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 01:01 1
Coen z'n laatste bericht: Gast reacties - pagina 2
Ze gaan dus effectief weggaan, 2 maand geleden :9
onlineFastFred Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 11:11 1
Dat bedoel ik dus, hoe moeilijk kan het zijn om de rechten voor gasten mbt het plaatsen van reactie's eruit te slopen. Daar moet je niet mee wachten tot een update en dan gewoon in een keer heel veel updates tegelijk doorvoeren. Maar dat moet je doen zodra je de functie eruit kunt halen. Desnoods sloop je de functie er gedeeltelijk uit zodat er in ieder geval niet meer door gasten gereageerd kan worden, om vervolgens op de achtergrond de rest van de functie eruit te slopen.
offlineBioflap Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 12:54 1

Quote:

Op 22-2-2012 11:11 schreef FastFred:
Dat bedoel ik dus, hoe moeilijk kan het zijn om de rechten voor gasten mbt het plaatsen van reactie's eruit te slopen. Daar moet je niet mee wachten tot een update en dan gewoon in een keer heel veel updates tegelijk doorvoeren. Maar dat moet je doen zodra je de functie eruit kunt halen. Desnoods sloop je de functie er gedeeltelijk uit zodat er in ieder geval niet meer door gasten gereageerd kan worden, om vervolgens op de achtergrond de rest van de functie eruit te slopen.

Zoveel werk is het niet eens om een gastreactie uit te schakelen.. Man hoe moeilijk kan het zijn? Hij maakt toch websites ofniet?
offlineGamer19 Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 13:21 1

Quote:

Op 22-2-2012 12:54 schreef Bioflap:
[...]
Zoveel werk is het niet eens om een gastreactie uit te schakelen.. Man hoe moeilijk kan het zijn? Hij maakt toch websites ofniet?

Nee het is niet moeilijk. En al helemaal omdat TZ een eigen CMS heeft. Dus alles zou wel in Admin Panel moeten aanwezig zijn.

Mjah het is afwachten wat Coen gaat doen. En 'Big Question': Wanneer!!
onlineel machia Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 13:37 1

Quote:

Op 22-2-2012 13:21 schreef Gamer19:
Mjah het is afwachten wat Coen gaat doen. En 'Big Question': Wanneer!!
Dat is geen vraag hé, ik zie geen vraagteken :p Ik heb het hem deze week nog gemeld n.a.v. dat nieuwsbericht. Zal hij zelf ook wel gezien hebben...
offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 02:53 1
Wow en we zijn weer paar weken verder en nope geen Coen, maar he ik heb een idee, als iemand hem nou eens hier beledigd zou hij weleens reageren en dan weer voor paar weken verdwijnen, ik heb toch al met een klasgenoot die hier nog langer lid was dan ik (ik ga geen namen noemen uit privacy redenen) gewed dat Coen voor 31 januari 2011 iets aan de gast reacties doet, nou dankjewel Coen, danzij jou luiheid ben ik 40 euro rijker geworden aan het begin van dit jaar... :P
Mizgala28 heeft dit bericht gewijzigd op 25-02-2012 om 02:54
onlineFastFred Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 10:49 1
Je bedoeld vast 2012 ;)

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Techzine Support & Feedback » Gast reacties