Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » ISO op CD

Software - Software

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: ISO op CD

Tags: cd, ISO

offlineAgent G Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 15:56 1
Hoi iedereen,

Ik heb een makkelijke en korte vraag:

Als ik een .ISO bestand op CD zet, en hem dan in de CD/DVD drive doe, gaat ie dan gewoon normaal opstarten, of krijg je dan eerst de map waar de .ISO in staat en moet je hem vervolgens met bijv. DEAMON TOOLS starten?
offlinefragmaster Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 16:27 1
Ligt eraan hoe je hem brand hè, als je echt het iso bestand op een cd zet, dan krijg je idd, je iso bestand letterlijk op cd.

Gebruik je een brand programma om je iso naar een cd te schrijven, dan zal die net als een gewone cd reageren en opstarten.
offlineAgent G Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 16:28 1
Oke, bedankt voor je antwoord!

Aan wat voor soort brandprogramma moet ik dan denken?
offlinethe fox Geplaatst op woensdag 18 februari 2009 16:29 1
als je de iso file zelf op een cd zet (zodat er bestand.iso op de cd staat) dan moet je hem nog laden met zoals je noemt deamon tools.

Als je de iso zo brand dat de bestanden die in de iso zitten op de cd staan, dan werkt hij net zoals een normale cd/dvd.

edit: te laat ...

je kunt een iso gewoon branden met nero met de image burn optie. http://www.snelrennen.nl/nero_image.php
the fox heeft dit bericht gewijzigd op 18-02-2009 om 16:38

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » ISO op CD