Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » messenger map en de map my sharing folders

Software - Software

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: messenger map en de map my sharing folders

Tags: Messenger, sharing, Map, My, Folders

offlineannet1975 Geplaatst op dinsdag 4 november 2008 19:14 1
Hallo allemaal,

ik zit met het volgende probleem:

als ik ga naar C:\documents and settings\username\local settings\application data\microsoft\messenger\name@hotmail.com

In deze map staat mijn eigen hotmailaccount, maar telkens als ik inlog met mijn account bij windows live messenger dan komt er op die locatie op de pc steeds een map te staan met het account (name@hotmail.com) van iemand anders die niet op mijn pc inlogt en ook nooit heeft gedaan maar ooit wel in mijn contactpersonenlijst stond.

Als ik de bovenstaande messenger map verwijder staat de map er de volgende keer gewoon weer tussen.

Ook vroeg ik me af hoe ik de map my sharing folders (ook van msn) kan verwijderen als ik ga naar my computer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt.

Groeten Annet
offlineFiXeR Geplaatst op dinsdag 4 november 2008 19:26 1
Welkom op Techzine!

Volgens mij zijn dat de folders waarin de chatgeschiedenis wordt opgeslagen. Dus de gene waarmee je praat. En de log daarvan wordt in die map opgeslagen.

Trouwens, wat moet je in die map doen? Daarin staan dus alleen de logs. ;)

Om de gedeelde mappen te verwijderen volg je deze stappen: http://www.techzine.nl/tw...e-mappen-verwijderen.html
FiXeR heeft dit bericht gewijzigd op 04-11-2008 om 19:27
offlineAep Geplaatst op dinsdag 4 november 2008 19:33 1

quote:

FiXeR schreef op 04 november 2008 @ 19:26:

Volgens mij zijn dat de folders waarin de chatgeschiedenis wordt opgeslagen. Dus de gene waarmee je praat. En de log daarvan wordt in die map opgeslagen.
Nop, die komen tegenwoordig in
code:
1
%USERPROFILE%/Mijn Documenten/Mijn Ontvangen Bestanden/naam#######/partner@hotmail.com######

*naam is wat in je msn adres voor het apenstaartje staat, ####### zijn random cijfers

Dat kan het dus niet zijn, denk dat een msn reinstall dit wel verhelpt maar waarom ze er komen zou ik je niet kunnen vertellen
Aep heeft dit bericht gewijzigd op 04-11-2008 om 19:34
offlineannet1975 Geplaatst op dinsdag 4 november 2008 20:44 1
ik heb op bij die link in het eerste bericht dus een map 'messenger' waar die mappen van anderen in verschijnen en een map windows live messenger contacts, hier heb ik geen problemen mee.

Als iemand de oplossing weet....hoor het graag!
offlineannet1975 Geplaatst op woensdag 5 november 2008 09:44 1
de map my sharing folders ben ik kwijt! Dank!

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » messenger map en de map my sharing folders