Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » EA Sports

Software - Software

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: EA Sports

Tags: EA, Sports

offlineRaffino Geplaatst op zondag 5 juni 2005 19:51 1
Wie is hier een beetje bekend met de sportspellen van EA voor op de pc?

Bij de nieuwste spellen staat er muziek op, de zogenaamde EA Trax.

Nu is mijn vraag bestaat er zoiets om de nummers van de spellen om te kunnen zetten zodat je die wel kunt afspelen. Nou kun je wel op de liedjes klikken maar komt er een foutmelding. Er is al een prog aanwezig op internet, maar die ondersteund niet meer de sportspellen vanaf 2001. Dus Fifa 2001 t/m 2005 en NBA Live 2001 t/m 2005. Er zijn nog meer van zulke soort spellen maar die noem ik even niet op.

mvg
offlinemcshaker Geplaatst op zondag 5 juni 2005 19:52 1
wat wil je dan aan ze afspelen?
offlineBordeel Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:20 1
Ik snap jou probleem eigelijk niet, waarom wil je die liedjes van de cd af halen, als je de nummers ook op een andere manier kunt bemachtigen(A)
offlineRaffino Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:28 1
De liedjes van NBA live 2005 bijvoorbeeld, kun je nergens anders bemachtigen. Ik wil ze gewoon via mediaplayer kunnen afspelen of in me cdspeler. Oja de liedjes staan na installatie van het spel op je harde schijf. Niet op de cd ;)
offlinealexio Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:33 1

quote:

Op 05-06-05 20:28 schreef Raffino:
De liedjes van NBA live 2005 bijvoorbeeld, kun je nergens anders bemachtigen. Ik wil ze gewoon via mediaplayer kunnen afspelen of in me cdspeler. Oja de liedjes staan na installatie van het spel op je harde schijf. Niet op de cd ;)

Welke extentie hebben die muziekbestanden?

bijvoorbeeld .wma
offlineRaffino Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:37 1

quote:

Op 05-06-05 20:33 schreef alexio:
[..]

Welke extentie hebben die muziekbestanden?

bijvoorbeeld .wma

.asf

Maar het icoontje van het muziekbestand is dat van Windows Media Player en die kun je daarniet mee afspelen schijnbaar
offlineGmZone Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:39 1
asf kan WMP afspelen, maar de nummers van EA zijn beveilig.
Je ziet toch altijd de naam van het liedje? Kan je daar niet wat mee? In die catoegorie mag ik je niet verder helpen helaas.
offlineRaffino Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:48 1

quote:

Op 05-06-05 20:39 schreef GmZone:
asf kan WMP afspelen, maar de nummers van EA zijn beveilig.
Je ziet toch altijd de naam van het liedje? Kan je daar niet wat mee? In die catoegorie mag ik je niet verder helpen helaas.
Ik weet wat je denkt, maar zoals ik al zei, het zijn liedjes die niet worden uitgebracht, en alleen speciaal voor het spel zijn gemaakt.
offlinehubhib Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:54 1

quote:

Op 05-06-05 20:48 schreef Raffino:
Ik weet wat je denkt, maar zoals ik al zei, het zijn liedjes die niet worden uitgebracht, en alleen speciaal voor het spel zijn gemaakt.

De nummers van nfsu kun je ook gewoon downloaden, dus waarom deze niet?
En je koopt het spel, en daarmee ook de bijgeleverde nummers, dan is het downloaden van die nummers toch gewoon legaal? ;{
offlineDjRex Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:55 1
Johan gwoon kazaa gebruike is heus wel te vinde ;)
offlinealexio Geplaatst op zondag 5 juni 2005 20:57 1
http://www.mp3towav.org/AVOne-All-to-MP3-Converter/

Met dit programma kun je van .asf naar .mp3 converten; het is wel een trial. Misschien raak je zo de beveiliging kwijt.
offlineRaffino Geplaatst op maandag 6 juni 2005 12:16 1

quote:

Op 05-06-05 20:55 schreef DjRex:
Johan gwoon kazaa gebruike is heus wel te vinde ;)
Eg nie Gijs

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » EA Sports