Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » avi bestanden branden naar dvd

Software - Software

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: avi bestanden branden naar dvd

Tags: Dvd, bestanden, branden, AVI

offlinewinnie58 Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:16 1
Hoe kan ik avi bestanden branden, zodat ik deze op mijn dvd speler kan bekijken
offlineiddefridde Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:18 1
moet je ff nero 6 kopen ;{ . das heel makkelijk daarmee. kan je gewoon een film dvd maken en alles erop gooien en dan zet hij het zelf om. je bent dan wel een uur of 2 verder per film voor hij het heeft omgezet maar ja je moet wat he.

en als je nero gaat gebruiken kan je ook de kwaliteit van de dvd instellen zodat er emer op kan die kan je makkelijk op de laagste zetten want dit is nog steeds beter dan die van de avi.
offlineThomass Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 1
Zet google anders eens als start pagina :P

Kijk daar beetje rond zou ik zegge, vaak kan je het ook gewoon als 1 of 2 vcd branden
offlinewinnie58 Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 1
Ik heb inderdaad nero 6, is er ook een andere oplossing
offlineiddefridde Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:21 1
ja heb je dan ook vision express van nero erbij. die moet je dan gebruiken.
offlinewinnie58 Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 14:22 1
Bedankt, ik ga dit vanavond gelijk proberen
offlinemoussie Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 20:45 1
je hebt ook diverse programma's waarmee je .avi's kan omzetten naar (S)VCD of DVD .. van cucusoft bvb
offlineWyBo Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 1
http://www.extradvd.nl/

dan moet het wel lukken.
offlineManiac2004 Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2004 21:50 1
Zie extradvd.nl <-- Je kunt hem eerst omzetten naar een mpeg 2 file inclusief nl ondetiteling, en dan via tmp dvd author omzetten met menu in dvd formaat vob.
offlinetheekopje Geplaatst op donderdag 28 oktober 2004 12:45 1
Gebruik het programma WInAvi!

zeer simpel progje, moet er wel voor betalen maar er is wellicht nog wel een crack te vinden @ inet ;)

Als je WinAvi gebruikt moet je alleen op 'DVD' klikken en je avi bestand selecteren. Dan een map selecteren waar je je dvd files wilt pleuren en binnen een uurtje is je dvd klaar. Alle bestanden op DVD zetten met nero.
offlineSpetzie Geplaatst op donderdag 4 november 2004 16:46 1
Hey ! Ik zit met wel een probleemje ik heb namelijk wel het programma nero 6 en als ik die avi file wil branden naar dvd zegt ie 5.9 gigs en op me dvd kan maar 4.7 gigs op .. Hoe los ik dit op .? 8o 8o
offlinebramus Geplaatst op donderdag 4 november 2004 16:57 1
je kan ook Roxio Easy CD/DVD creator pakke, hij kan ze ook convertere en je kan makkelijk een menu maken enzo
offlineSpetzie Geplaatst op donderdag 4 november 2004 18:03 1
ook 1 bestand 'avi ) naar multiple dvd's schrijven dan ? Thx for the quick reply !

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » avi bestanden branden naar dvd