Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » cda omzetten naar mp3

Software - Software

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: cda omzetten naar mp3

Tags: 

offlinenoname12 Geplaatst op dinsdag 7 februari 2012 16:57 1

Quote:

Op 13-3-2004 19:07 schreef rzwart:
en als je windows hebt :D doe je het met media player...
of idd. nero..

Ik heb hetzelfde probleem: Ik wil 1 liedje converten van cda naar mp3, maar ik kan geen converter vinden. ;{ Maar hoe moet ik dat dan via Windows Media Player doen? :?
offline_GAIA_ Geplaatst op dinsdag 7 februari 2012 21:34 1
cdex werkt prima. Als je m niet kunt vinden op het web, zal ik hem nog wel ergens hebben.

http://sourceforge.net/pr...ase/cdex_151.exe/download

Dan even 5 seconden wachten, en downloaden.
onlineel machia Geplaatst op woensdag 8 februari 2012 09:13 1
Beste noname12, het is opmerkelijk dat je een topic van ongeveer 8 jaar oud even de lucht in schopt. Software verandert maandelijks al dan niet wekelijks. Mag ik je vragen om in de toekomst de forumregels even door te nemen vooraleer je een post maakt? Dan had je geweten dat oude topics kicken niet wenselijk is, je een eigen topic had mogen aanmaken, je meer info had kunnen geven over wat je al dan niet zelf hebt geprobeerd, etc.

Hopelijk ben je met de link van _GAIA_ ondertussen geholpen. We horen graag wat de uitkomst hiervan is. Ik heb je post afgescheurd en een nieuw topic voor je geregeld.
el machia heeft dit bericht gewijzigd op 08-02-2012 om 09:13

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Software » cda omzetten naar mp3