ICT-liefhebber
- 6 februari 2012
- 0 Reacties
- 1 Berichten
- Rapporteer bericht
Ik heb nu ongeveer 3 jaar een fijne notebook zonder problemen. Het is een HP Pavillion dv6. Nu begint hij de laatste tijd erg raar te doen.
Mijn oplader was kapot, dus heb ik een week geleden een nieuwe besteld. Deze heb ik aangesloten, en hij deed het goed. Toen ik de volgende dag mijn computer opstarte, waren mijn instellingen veranderd. Dat heb ik wel weer terug kunnen zetten. De dag er na, had ik een zwart scherm. Je zag heel erg vaag mijn bureaublad, maar was over het algemeen gewoon zwart. Ik startte hem toen opnieuw op, en hij deed het weer.
Nu had ik de dag daarna weer hetzelfde. Toen heb ik hem 5 keer opnieuw opgestart, en toen lukte het ook weer om een normaal verlicht beeld te krijgen.
Maar nu lukt het dus helemaal niet meer om een verlicht beeld te krijgen. Ik zie heel vaag mijn achtergrond, maar geen goed beeld. Het ligt niet aan de instellingen of downloads. Ik heb hem ook al 5 dagen terug kunnen zetten, maar dit heeft niet geholpen. Als ik hem koppel aan een ander beeldscherm, zie ik wel gewoon beeld. Ik ben al die tijd erg voorzichtig geweest met mijn laptop. Is nooit gevallen. Heb hem wel heel intensief gebruikt.
Al mijn schoolwerk staat hier op, en ik heb hem echt nodig en heb ook niet echt veel geld ofzo. Dus weet iemand hoe ik dit probleem (liefst niet al te duur) kan oplossen? Zit er iets los of is er iets versleten? Laat het alsjeblieft even weten als je dit bekend voorkomt, want wordt er nogal wanhopig van. Kan het aan de oplader liggen? Of aan de harde schijf? Er zijn geen sporen van beschadiging te zien. Ook niet op het beeld zelf. Help alsjeblieft!
Alvast bedankt!