- 5 september 2007
- 0 Reacties
- 134 Berichten
- Rapporteer bericht
Ik heb ook een schijf aangemaakt en die heet 7HDV1Data (F:) en op die schijf heb ik 2 folders, UserProfiles en UserFolders en die heb ik beiden geshared via share en storage management en dan provision share. Nu heb ik in mijn domein een OU aangemaakt en daar heb ik een gebruiker aangemaakt.
Ik heb voor de duidelijkheid even deze printscreen gemaakt:
http://imageshack.us/photo/my-images/39/jow.png/
Ik heb dus al een profile path ingevuld alleen nu wil ik dus ook de homefolder doen en dit moet bij connect: Z: to (en dan moet hier UserProfiles komen) alleen weet ik niet wat ik bij dat stuk moet zetten. Als voorbeeld staat er bij: \\server\share\(en hier de folder) maar moet er bij server nu 7HDV1 komen te staan of 7HomeDesign.nl.
Ik heb ze beiden gedaan (\\7HDV1\share\ & \\7HomeDesign.nl\share) maar dat werkt niet, ook moet er nog de locatie van de folder erachter. Ik heb het volgende geprobeerd: \\7HDV1Data\\UserProfiles & \\7HDV1Data(F:)\\UserProfiles % \\(F:)\UserProfiles maar dat klopt volgens mij ook niet. Weet iemand hoe dit precies moet? (het is trouwens een oefening voor school dus het moet via deze manier)
Ik gebruik Windows Server 2008 R2 Datacenter.
Alvast Bedankt