Het handige van CCC vind ik de profielen. Je kan specifieke profielen aanmaken met verschillende instellingen. Dit is handig voor oudere spellen die geen AA/AF en dergelijke hebben. Je kunt dan vanuit het icoontje rechtsonder deze profielen veranderen zodat je de juiste instellingen hebt voor oudere/nieuwere spellen. Je kan ze ook direct koppelen aan een bepaald spel zodat wanneer je een profiel kiest het vanzelf het geassocieerd spel opstart. Dat gebruik ik zelf echter niet, maar misschien dat anderen het wel handig vinden...
Daarnaast zijn er instellingen zoals MLAA voor bepaalde kaarten, je hebt meer controle over het type AA dat gebruikt wordt (adaptive, boxed, supersampling, edge-detect etc), V-sync.. Ook acceleratie voor het afspelen van filmpjes etc kun je wat instellingen veranderen.. Ik vind het persoonlijk wel waard om te hebben, maar als je deze dingen niet nodig vindt omdat je standaardinstellingen goed vindt of omdat je niet snapt wat het allemaal betekent is er niks mis mee.
BlackWolf666 heeft dit bericht gewijzigd op 28-12-2011 om 00:03, Reden: Foutjes