- 20 april 2008
- 1 Reacties
- 1 Berichten
- Rapporteer bericht
IK wil een DVD maken, met daarop al mijn software die ik altijd moet installeren na een format. Nu wilde ik een mooi menu maken op die DVD, zodat ik kon kiezen wat ik wilde instaleren, zonder in de DVD mappen hoef te bladeren.
Dit is wat ik zover al heb.
code:
b
Mijn vraag is of iemand weet waarom het nieuw geopende shell in de achtergrond wordt geopend, ik wil het zo dat je het meteen op de voorgrond hebt.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Dit is wat ik zover al heb.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Private Declare Function ShellExecute Lib "shell32.dll" Alias "ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal lpOperation As String, ByVal lpFile As String, ByVal lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String, ByVal nShowCmd As Long) As Long
Const SW_SHOW = 5
Private Sub Command1_Click()
Shell App.Path & "\run.exe"
End Sub
Private Sub install_Click()
If List1.Text = "3gp Video Converter" Then Shell App.Path & "\3gpconv.exe"
End Sub
Private Sub List1_Click()
install.Enabled = True
If List1.Text = "3gp Video Converter" Then Text1.Text = "Met dit programma kun je video's voor je mobiele telefoon of PDA converteren." & vbCrLf & vbCrLf & "Registreer met sleutel: XXX-XXX-XXX-XXX"
If List1.Text = "Nod32" Then Text1.Text = "Nod32 is een van de beste antivirus programma's die er op dit moment zijn." & vbCrLf & vbCrLf & "Met de handige functies zoals automatisch scannen en updaten, alsmede het geavanceerde detectie systeem wat virussen via P2P programma's herkent voordat ze geheel gedownload zijn.
End Su |
b
Mijn vraag is of iemand weet waarom het nieuw geopende shell in de achtergrond wordt geopend, ik wil het zo dat je het meteen op de voorgrond hebt.
Kan iemand mij hiermee helpen?
joolee heeft dit bericht gewijzigd op 28-04-2008 om 23:03