- 11 december 2004
- 813 Reacties
- 6086 Berichten
- Rapporteer bericht
Nu wou ik graag weer eens gaan beginnen met visual basic, vroeger wist ik nog wel wat te typen in notepad en dat op te slaan als een of ander bestandje dat dan weet ik veel wat deed.
Ik zou graag weer eens willen leren hoe dit allemaal werkte, ik heb visual basic 2005 express van de microsoft site gedownload en ging aan de slag met de tutorials die in dat programma zaten maar het was allemaal engels en ik hoefde alleen maar te copy'en en te plakken en ik heb het gevoel dat ik er niks beter op word want ik snap in godsnaam dus niet wat bijvoorbeeld sub ofzo inhoud aangezien ik dus alleen maar dingetjes hier en daar plak en test om vervolgens verder te gaan.
Ik heb poging gedaan om de teksten te lezen maar het is engels wat ik natuurlijk wel kan lezen maar Nederlands komt gewoon 10 keer duidelijker over voor mij en ben daarom opzoek naar een Nederlandse tutorial in plaats van zo'n onduidelijk engels ding.
Ik heb zo hier en daar gezocht maar ik heb alleen een Nederlandse tutorial kunnen vinden voor visual basic 6 ofzoiets en niet voor 2005 express. Weet iemand toevallig een goed duidelijke tutorial waarbij ik nog wat te lezen heb in het Nederlands? En niet allen de copycat in hoef uit te hangen.
Edit, Heb zojuist notepad++ geinstalleerd en ben met html begonnen. Is het misschien slimmer om eerst even html helemaal te snappen als basis programmeer kennis of hoe ik het ook moet zeggen?
amd_rocks heeft dit bericht gewijzigd op 06-11-2007 om 14:33