Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Programmeren » Visual Basic 6 controleren voor .NET FrameWork

Development - Programmeren

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Visual Basic 6 controleren voor .NET FrameWork

Tags: Visual, Basic, controleren, Framework

offline-Tux- Geplaatst op maandag 10 juli 2006 12:54 1
Ik ben een installer aan het maken voor een project dat iemand maakt in Visual Basic .NET.
Omdat dit zo toegankelijk mogelijk moet zijn maak ik de installer in VB6 omdat er dan het framework niet voor nodig is (en ik geen C++ ofzo kan).

Nu laat ik mijn programma zeggen dat om de software die geďnstalleert zal worden het .NET FrameWork vereist is, maar ik zou liever hebben dat mijn VB applicatie op 1 of andere manier detecteert of de computer .NET ondersteunt en zo niet een downloadlink geven. Kan dit?
offline-Tux- Geplaatst op dinsdag 11 juli 2006 11:35 1
Laat maar, ik heb het ondertussen al.
Topic mag verwijderd of gesloten worden.
offlinecreator1988 Geplaatst op dinsdag 11 juli 2006 11:37 1
Checken of de key's

HKLM - Software - Microsoft - NET Framework Setup - NDP - v??????

bestaat.

Waarbij ???? staat voor de .net versie die je nodig hebt voor je applicatie (f.e. v2.0.50727)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Programmeren » Visual Basic 6 controleren voor .NET FrameWork