Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Photoshoppen » Photoshop vertalingen van stijlen ned. > eng.

Grafisch - Photoshoppen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Photoshop vertalingen van stijlen ned. > eng.

Tags: Ned, Photoshop, vertalingen, eng, >, stijlen

offlineMiriam1 Geplaatst op maandag 21 mei 2007 15:54 1
Hier heb ik CS 2 - engels .

Wie weet er een pagina met de vertalingen van de b]STIJLEN[[/b] Nederlands-engels ?

De lessen photoshop worden in 't nederlands gegeven , en mijn programma thuis is Engels. Vandaar...
offlinejimmie Geplaatst op maandag 21 mei 2007 16:01 1
Hier zou het tussen moeten staan :).
offlinedjceebee Geplaatst op maandag 21 mei 2007 16:02 1
bedoel je dit?:
http://www.techzine.nl/tu...op-vertalingen-nieuw.html

te laat :p
djceebee heeft dit bericht gewijzigd op 21-05-2007 om 16:03
offlineMiriam1 Geplaatst op maandag 21 mei 2007 16:35 1

quote:

ja dit is een heel goede vertaling maar jammer henoeg vind ik geen vertaling over de stylen (wel filters) of kijk ik er overheen?
offlinejoolee Geplaatst op maandag 21 mei 2007 16:46 1
Google: 'photoshop vertalingen filmkorrel "Film grain"' => Klik
offlineMiriam1 Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:18 1

quote:

iedereen bedankt voor de reaktie maar er is over vertaling van stylen niks te vinden

ik geef maar een voorbeeld - venster - stijlen - glazen knoppen = limoengroen glas - paars glas enz...
offlinejoolee Geplaatst op maandag 21 mei 2007 20:47 1

quote:

Miriam1 schreef op 21 mei 2007 @ 17:18:
[...]

iedereen bedankt voor de reaktie maar er is over vertaling van stylen niks te vinden

ik geef maar een voorbeeld - venster - stijlen - glazen knoppen = limoengroen glas - paars glas enz...

In je eerdere reactie dacht ik te lezen dat je de vertalingen van de filters zocht en dat je 'filters' in het Nederlands 'stijlen' noemt :P

Een vertaling voor de styles kan ik niet vinden.
Als je de Nederlandse namen van de styles wat beter bekijkt dan is het niet zo lastig de Engelse naam te vinden. Je voorbeeld valt bijv. gewoon te vinden door via Window => Styles het 'styles' venster te activeren (staat standaard al aan) en daarna in het styles venster/tab op het kleine pijltje rechtsboven klikken => Glass Buttons => Ok => De vierde style genaamd 'Green Glass'.
Suc6 :b
http://www.cbtcafe.com/photoshop/pillshape_2/images/selection.jpg
joolee heeft dit bericht gewijzigd op 21-05-2007 om 20:50, Reden: Plaatje toegevoegd.
offlineMiriam1 Geplaatst op maandag 21 mei 2007 22:10 1
@joolee dank

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Photoshoppen » Photoshop vertalingen van stijlen ned. > eng.