Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » [OC] Msi P35 neo-f [775]

Hardware - Overklokken & Tweaken

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [OC] Msi P35 neo-f [775]

Tags: MSI, P35, [OC], neo-f, [775]

offlineJorky92 Geplaatst op zondag 30 december 2007 12:22 1
Hallo,

Ik heb een vraag over dit moederbord, het betreft het overclocken ervan.
Ik kan niet de voltages e.d. veranderen in het bios van dit mobo.
Het is allemaal 'grijs' (= niet aantepassen)
Ik kom er niet uit hoe je nou de voltages e.d. kan veranderen.
Het enige wat mij wel lukt is de fsb aantepassen en de multiplier.
Ook de geheugen timings kan ik niet vinden.
Natuurlijk heb ik via google naar een antwoord/guide gezocht maar het kon er geen vinden.
Nu moet u niet denken dat ik een leek bne op het gebied van overclocken.
Enkel heb ik nog nooit met een MSI bord overgeclocked, altijd asus of gigabyte.

Dus ik hoop dat iemand mij even kan uitleggen hoe ik op dit bord de timings en de voltages enzovoorts verander.

Alvast bedankt!
offlinePcManiaxx Geplaatst op zondag 30 december 2007 15:04 1
Als het goed is moet je alles op manual instellen, waarna je vervolgens alle waardes aan kan passen :)
offlineJorky92 Geplaatst op zondag 30 december 2007 16:52 1
Ok, ik zal even kijken of ik ergens ´manual´ kan instellen.
In iedergeval bedankt.
offlineJorky92 Geplaatst op zondag 6 januari 2008 17:08 1
[Kick/Doublepost]

Ik heb gezocht in het bios, maar kan geen optie vinden zodat ik de voltages enzo kan instellen. Ik heb van alles geprobeerd en heb ook opties aan/uit gezet die ik niet eens wist wat ze deden, in de hoop dat ik dan de voltages kon veranderen.

Het is vast heel simpel, maar hoe vreemd het ook klinkt, ik kan gen optie vinden zodat ik de voltages/timings kan aanpassen.

Heeft iemand nog suggesties?
offlinetommm Geplaatst op zondag 6 januari 2008 17:47 1
kan je een paar foto's nemen, volgens mij zie je het gewoon niet :) . Ook kan je je bios natuurlijk updaten, maar ik vind het raar dat die optie er standaard niet in zit.
tommm heeft dit bericht gewijzigd op 06-01-2008 om 17:48
offlineneo-f Geplaatst op maandag 7 januari 2008 00:22 1
Het is idd heel simpel :D Je kan de verschillende opties kiezen met behulp van page up en page down!

Ben trouwens zelf ook sinds een dag de eigenaar van dit bordje :)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » [OC] Msi P35 neo-f [775]