Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » zalman water cooler

Hardware - Overklokken & Tweaken

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: zalman water cooler

Tags: Cooler, water, Zalman

offlineamdathlon64 Geplaatst op maandag 28 mei 2007 00:49 1
hallo mensen :)

ik heb een vraag ik heb een tijdje geleden een water cooler van zalman gekocht(reserator 1 plus). maar nu heb ik het probleem dat ik hem niet meer kan openen om het water pijl na te meten. :( weten jullie mischien wat ik moet doen weet me geen raad meer. en heb een lamme arm gekregen van het proberen open te krijg.

me cpu temps lijken ook al wat gestegen te zijn.

core 2 duo e6300 1.86ghz @ 2.13ghz

eerst idle: 30 graden
load: 38 graden

nu idle: 36 graden
load: ( nog nie gemeten)
amdathlon64 heeft dit bericht gewijzigd op 28-05-2007 om 00:57
offlineZenoNL Geplaatst op maandag 28 mei 2007 16:36 1
is hij niet warm, dat hij een beetje is uitgezet en daardoor klemt? laat hem is een tijd afkoelen en probeer dan nog eens?
offlineelBartoDR Geplaatst op maandag 28 mei 2007 16:54 1

quote:

ZenoNL schreef op 28 mei 2007 @ 16:36:
is hij niet warm, dat hij een beetje is uitgezet en daardoor klemt? laat hem is een tijd afkoelen en probeer dan nog eens?

Dan mag je CPU al serious heet gaan staan om dat te lukken.
Kun je eventueel een fotootje oid maken hoe dat ding open moet gaan. Google images zegt niet veel erover.
offlineaed Geplaatst op maandag 28 mei 2007 18:29 1
heb je toevallig een of ander kleurtje in het water gedaan?
Ik had dat namelijk en kreeg het zelfde probleem, koelblokken open gemaakt en schoon gemaakt. En natuurlijk nieuw water erin.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » zalman water cooler