Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » PCI Latency Timer

Hardware - Overklokken & Tweaken

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: PCI Latency Timer

Tags: PCI, latency, Timer

offlineRichard29 Geplaatst op zaterdag 21 mei 2005 23:19 1
Hoi,

Ik heb met een tweak( van guru.com) dus de latency van mijn videokaart veranderd van 32(standaard) naar 16.

Voor mijn gevoel loopt hij hierdoor beter, ik had namelijk in af en toe in sommige situaties dat de beelden vertraagd werden en dat is nu minder.

Maar is deze instelling schadelijk ? Of is een crash het ergste wat me kan overkomen ?

http://www.techzine.nl/specs/2623
offlinejamesbond007 Geplaatst op zaterdag 21 mei 2005 23:30 1
heb je mischien link van die tweak dan kan ik het hier ook ff testen maar volgens mij is dat niet erg om te veranderen ;)
offlineRichard29 Geplaatst op zaterdag 21 mei 2005 23:36 1

quote:

Op 21-05-05 23:30 schreef jamesbond007:
heb je mischien link van die tweak dan kan ik het hier ook ff testen maar volgens mij is dat niet erg om te veranderen ;)
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=951
offlineidemonio Geplaatst op zondag 22 mei 2005 09:51 1

quote:

Op 21-05-05 23:19 schreef Richard29:
Ik heb met een tweak( van guru.com) dus de latency van mijn videokaart veranderd van 32(standaard) naar 16.

Voor mijn gevoel loopt hij hierdoor beter, ik had namelijk in af en toe in sommige situaties dat de beelden vertraagd werden en dat is nu minder.

Maar is deze instelling schadelijk ? Of is een crash het ergste wat me kan overkomen ?
Deze instelling is niet schadelijk. Maar hoe lager je de instelling zet, hoe meer de videokaart de bus zal stressen. En op een bepaald moment ga je daardoor performance inleveren. Dat schijnt doorgaans bij de overgang 32->16 te zijn maar als jij er voordeel van hebt: laten staan.
offlinejamesbond007 Geplaatst op zondag 22 mei 2005 10:21 1
ik heb het zojuist ook even getest maar ik merk gen verschil

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » PCI Latency Timer