Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » [OC] E8400 tbv Call of Duty Black Ops Multiplayer

Hardware - Overklokken & Tweaken

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [OC] E8400 tbv Call of Duty Black Ops Multiplayer

Tags: Call, Duty, Ops, multiplayer, Black, E8400, [OC], TBV

offlineJorky92 Geplaatst op maandag 6 december 2010 19:10 1
Hallo,

In de titel heb ik het al enigszins cryptisch proberen te omschrijven, maar ik ben dus niet erg tevreden over mijn performance tijdens het spelen van CoD: Black Ops Multiplayer. In rustige maps heb ik nergens last van, maar als ik in een volle map (18 spelers) speel, loopt het allemaal niet zo soepel meer. Mijn ping is in orde, maar het beeld hapert een beetje. Het lijkt dus gewoon lag te zijn. Ik heb zoals de titel doet vermoeden een E8400 processor van Intel. Mijn vraag is nu of het zin heeft om deze weer een beetje op z'n staart te trappen, zodat ik die lag voorkom?
Ik ben niet van plan om alles uit de kast te halen voor deze overclock, maar als het werkt dan heb ik de moeite er wel voor over. Dus ondergeschikt aan mijn vraag is natuurlijk de vraag of deze lag aan mijn cpu ligt, want mijn gpu is ook de nieuwst niet meer (ATI HD4850).

Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen verschaffen, zodat ik weet wat ik moet doen;)

Alvast bedankt,
offlineshinchan03 Geplaatst op maandag 6 december 2010 19:26 1
Kun je ook even de rest van je specificaties geven. Loopt je geheugen niet op een één of andere manier vol?

Ook makkelijk om te weten bij de overclock het geheugen en het moederbord.
offlineFastFred Geplaatst op maandag 6 december 2010 20:40 1
Jou pc moet Black Ops prima kunnen draaien lijkt me. Er waren in het begin problemen met lag, ook als je een goede ping hebt. Update het spel eens helemaal ;)
offlineTakkU Geplaatst op maandag 6 december 2010 20:46 1
Veel van deze problemen liggen bij Black Ops zelf. Je PC zou het inderdaad makkelijk moeten kunnen draaien, maar door slechte optimalisatie loopt de boel snel te stotteren.. Ik heb het zelf ook.. Ik kan ervoor kiezen om het spel supersmooth te laten draaien door seta_multithreaded_device op 0 te zetten in config_mp file, en vervolgens om de paar minuten een crash te zien, of niet crashen maar wel een hoop gestotter wanneer ik seta_mutlithreaded_device op 1 zet.

Beste wat je kan doen is wachten op de volgende patch!
offlineJorky92 Geplaatst op dinsdag 7 december 2010 19:05 1
Hartstikke bedankt voor jullie reacties;) Ik zal het gewoon afwachten en inderdaad TakkU ik las dat ook op een of ander blog met 'oplossingen' voor slechte performance.

@shinchan03
Ik heb een Asus P5Q-e moederbord en het geheugen 4GB is, maar welke ik precies ook alweer had, dat weet ik niet, maar toen was ik wel bezig met overclocken e.d. dus het zal wel goed wezen.
Jorky92 heeft dit bericht gewijzigd op 07-12-2010 om 19:15

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Overklokken & Tweaken » [OC] E8400 tbv Call of Duty Black Ops Multiplayer