Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2003 Service Pack 2 installeren.

Software - Office Suites

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Office 2003 Service Pack 2 installeren.

Tags: 2003, Office, service, pack, installeren

offlinejordi.c Geplaatst op woensdag 19 oktober 2005 22:22 1
Hoi,

Ik heb voor Office 2003 Service Pack 2 geinstalleerd de Client versie (49MB), ik had gelezen op tweakers.net dat je bij deze versie (client) de originele CD bij de hand moet houden omdat hierom gevraagd gaat worden, maar bij mij was dit niet het geval.
Hoe kan dit?

Ik heb bij installatie wel volledig geselecteerd en op het eind vraagt ie of ik bestanden wil verwijderen dit heb ik niet gedaan.

Ik heb geen enterprise editie is er toch een manier om service pack 2 te slipstreamen?

B.v.d.
Groetjes
Jordi
offlinejoopata Geplaatst op woensdag 19 oktober 2005 22:43 1
Ook ik kreeg vandaag Service Pack 2 van Office 2003 NL binnen. Ik heb geen cd-rom nodig gehad, maar vond hem wel erg groot. Iets van 91.6 MB.
Na opnieuw opstarten werkt alles goed.
joopata

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2003 Service Pack 2 installeren.