Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Excel 2007 en automatisch bijwerken

Software - Office Suites

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Excel 2007 en automatisch bijwerken

Tags: bijwerken, excel-bestanden, excel 2007

offlineHillebrand Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 13:51 1
Bij ons bedrijf werk ik met Excel2007 op een netwerk wat draait onder XP. Ik heb op het zelfde netwerkvolume ("N-schijf") in verschillende subdirectories tabellen die aan elkaar gelinkt zijn op een simpele wijze: in subdir X tabel 1 cel A1 staat: lees subdir Y tabel 2 cel A2. Hoe moeilijk kan het zijn ...
Bij de basis instellingen van Excel staat de optie "automatisch bijwerken" aangevinkt. In het lint staat bij de groep "formules" het "automatisch bijwerken" aangevinkt. Hoe moeilijk kan het zijn ...
Waarom wordt tabel 1 in subdir X niet bijgewerkt wanneer ik deze open? Deze tabel wordt uitsluitend bijgewerkt wanneer ik in de groep "Formules" klik op "bijwerken", terwijl in die zelfde groep dus "automatisch bijwerken" staat aangevinkt...
Wie het weet mag het zeggen. Graag!!!!
Alvast bedankt voor het meedenken.

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Excel 2007 en automatisch bijwerken