Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » MS Office Outlook 2007 AutoAanvullen probleem

Software - Office Suites

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: MS Office Outlook 2007 AutoAanvullen probleem

Tags: MS, Office, Outlook, probleem, 2007, Autoaanvullen

offlineLoony1979 Geplaatst op woensdag 7 juli 2010 21:48 1
Op het werk hebben we een probleem bij sommige mensen met AutoAanvullen van de e-mail adressen. De optie hiervoor staat aangevinkt en zolang het programma draait dan slaat het adressen ook wel op in het geheugen. Alleen na het afsluiten lijkt hij dus niets op te slaan. Ik vermoed dat deze info in een .ost bestand opgeslagen zou moeten worden, maar dat doet hij dus niet.
Hebben we hier misschien een Office expert die me kan vertellen wat ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!
Loony
offlineAlexander82 Geplaatst op woensdag 7 juli 2010 22:46 1
Er wordt een bestand gebruikt, outlook.nk2, waar de ingetypte e-mailadressen in worden opgeslagen. Dus zoek deze op en die kan je verwijderen.

Wil je "bepaalde" adressen er uit hebben dan kan je dat doen met NK2View
offlineLoony1979 Geplaatst op woensdag 7 juli 2010 23:00 1
ok, dat bestand heb ik ook iets over gelezen! en als ik dat bestand verwijder dan wordt het opnieuw aangemaakt en dan zou mijn probleem verholpen kunnen zijn? ik zal morgen vanaf het werk ook nog laten weten of het gelukt is, bedankt!
offlineAlexander82 Geplaatst op woensdag 7 juli 2010 23:52 1
klopt helemaal :), wat voor bestandje het is zou ik niet weten, maar bij mij heeft het gewerkt.
offlineLoony1979 Geplaatst op donderdag 8 juli 2010 09:03 1
ik kom meerdere .nk2 bestanden tegen op andere pc's. als ik op mijn pc NK2viewer draai dan opent gelijk het bestand met alle e-mail adressen die ik gebruikt heb. doe ik dit op de pc waar het probleem is dan kijk ik naar een leeg bestand. als ik kies voor een NK2 bestand openen dan vind ik wel gevulde NK2 bestanden. ik krijg het idee dat het juiste bestandje dus niet wordt aangesproken door Outlook. kan ik dit ergens toewijzen?

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » MS Office Outlook 2007 AutoAanvullen probleem