Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2007 sp2 installatie wil maar niet

Software - Office Suites

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Office 2007 sp2 installatie wil maar niet

Tags: Installatie, Office, SP2, 2007

offlineremco016 Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 11:16 1
Ik zit op stage met een probleem.

Ik krijgt sp2 niet geinstalleerd voor project 2007.

Windows xp sp3 NL

het software is Engels, maar zou moeten werken. Ik krijg met het starten, dat hij gaat controlere op updates, daarna gaat extracten maar dit lukt niet dus geeft hij mij de volgende error aan.

The installation of this package failed

Iemand een idee?
offlineEldariel Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 11:26 1
Hier aantal handige tips :).
offlineremco016 Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 11:52 1
geen van alle werken.

1 zo hotfix staat volgens de computer al geinstalleerd. ik heb ook office suite sp2 geprobeerd.

Maar ik blijf maar krijgen package failed, of niet de goede versie.

ik heb zoveel google gedaan, zoveel sp2 gedownload. Zelfs sp1 doet die dit, plus via windows update zelf doet die het niet dan krijg je.

Foutcode: 0x80246002

snap niet waarom ze een windows server 2003 hotfix geven voor xp?
offlineremco016 Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2009 09:51 1
Met de command:

C:\SP2\project2007sp2-kb953326-fullfile-en-us.exe \extract:\SP2\SP2X

Wil die gaan extracten dat doet die 2 seconden en dna krijg ik het bericht ook dat de package failed.

Hij wil wel, maar iets houd het tegen.
offlineX-Fire-X Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 1
pakketje al eens opnieuw binnengehaald dan? Typische foutmelding voor een beschadigd pakketje namelijk.
offlineremco016 Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 1
Je dit zelfs meerdere malen gedaan.

Kan het zijn dat de firewalls die dit bedrijf heeft sommige dingen tegen houden?
Of kan het zijn dat de windows xp image zo ingesteld is om sommige dingen niet toe te laten.

Want de net framework 3.5 sp1 en familiy pakket doet die ook al niet, ook niet via windows update.
offlineX-Fire-X Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 1
kan aan instellingen van je image liggen ja. Maar zou opgelost zijn als een beheerder als admin inlogt.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2007 sp2 installatie wil maar niet