Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2007 Professional upgrade

Software - Office Suites

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Office 2007 Professional upgrade

Tags: Office, upgrade, 2007, Professional

offlineMediacitizen Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 1
Ik overweeg om Office 2007 Professional aan te schaffen maar dan de upgrade versie. Momenteel heb ik Office 2000 Professional, ook een upgrade. Met de installatie hoefde ik alleen de installatie-diskette van Word 97 in het station te doen. Hoe werkt dat precies met de upgrade van Office 2007 Professional? Moet je dan de installatiecode invoeren van het oude product? Graag jullie reactie.
offlinesteynieboy Geplaatst op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 1
Ik zou je aanraden om nog eventjes te wachten, want office 2010 staat voor de deur (en dus zal je dan weer met verouderde software zitten).

Maar hoe het in z'n werk gaat:
Je pleurt de dvd erin, geeft je upgrade key in, hierna zoekt hij naar een bestaande office, bestaat deze, zet hij er de update op.
Je hebt dus je key van je office 2k niet nodig, je disc ook niet.
offlineEldariel Geplaatst op woensdag 28 oktober 2009 11:19 1
Het werkt inderdaad net zoals je eerdere upgrade. Je kan gewoon de dvd erin doen, key invoeren en klaar.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Office Suites » Office 2007 Professional upgrade