Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Netwerk & Intranet » America's Army Server draaien (lokaal)

Internet & Netwerken - Netwerk & Intranet

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: America's Army Server draaien (lokaal)

Tags: Server, Americas, Army, draaien, (lokaal)

offlinepr0nk1ng Geplaatst op zondag 22 juli 2007 14:16 1
Ik heb een server hier staan en wou graag een America's Army internet server draaien.
Ik heb het geprobeerd met de AA server manager, hij start ook gewoon de AA server op maar hij staat niet in de AA lijst, en joinen via ping gaat ook niet.

Ik heb volgens mij de juiste poorten geopent.

Hij draait op Windows Server 2003
offlinebramus Geplaatst op dinsdag 24 juli 2007 12:15 1
Probeer eens vanuit een pc in je netwerk inteloggen op een lanserver, ik weet niet of je dat dan even apart moet aangeven, anders maak eens een lan server en kijk of je er vanuit je netwerk in kan. Lukt dit dan is het toch iets met de poorten die niet goed geforward zijn. En tevens zeg ik in dit topic ook net als ik in een ander topic gemeld heb ik hoop toch dat je een glasvezel lijntje hebt voor deze game server want anders word het een hell voor overige mensen om erop te gamen (lag etc).
offlineanti-XP Geplaatst op donderdag 26 juli 2007 00:37 1
En wat zijn dan volgesns jou de juiste poorten?
Specs?

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Netwerk & Intranet » America's Army Server draaien (lokaal)