Goedendag!
Ik kom hier terecht via google (vandaar het necro'en van een oud topic) met het volgende probleem:
Ik heb een laptop met draadloos internet en een belkin draadloze router, het probleem is echter net zoals de titel van dit topic aangeeft dat de connectie soms uitvalt. Ik heb een led op mijn laptop die de draadloze verbinding aangeeft en deze knippert dan vervolgens 3 seconden uit, dan weer 1 seconde aan etc. In die ene seconde heb ik ook daadwerkelijk connectie en tijdens zo'n hik (zo ben ik het gaan noemen) niet. Dit doet hij soms maar 1x in 2 uur, maar soms ook 3x binnen het kwartier, bloedirritant!
Het komt alleen voor als ik bij mijn ouders thuis ben (met belkin router), thuis heb ik nergens last van. Ik heb gekeken naar de oplossingen op dit forum maar ben niet zo handig dus het is nog niet gefixed. Ik draai Vista op deze laptop en kon geen windows zero nogwattus vinden in de services lijst, wat ports betreft heb ik geen kaas van gegeten, verder heeft het deactiveren van de firewall geen effect.
Bij deze hoop ik genoeg informatie gegeven te hebben om mijn probleem te verhelpen. Als er meer specificaties nodig zijn laat het dan vooral even weten

Ik ben het namelijk flink beu!
Vriendelijke groeten!
Hans
Hangelos heeft dit bericht gewijzigd op 06-02-2012 om 00:55