Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » Home cinema systeem (luidsprekers)

Hardware - Multimedia

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Home cinema systeem (luidsprekers)

Tags: luidsprekers, home cinema, phillipd

offlinestormen Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:12 1
Ik heb mij vandaag een home cinema systeem gekocht (Phillips HTS 9520)
Bij het uitpakken viel mij meteen op dat de kabels voor de luidsprekers kabels zijn die je aansluit van luidspreker naar cinema systeem.
Wij hebben een nieuwbouw gezet en van die rood/zwarte kabels voorzien die in de hoeken uit de muren komen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de luidsprekers aan die rood/zwarte kabels aan te sluiten want ik zie nergens een aansluiting daarvoor. Of moet ik de originele kabels ontmantelen en de 2 uiteinden op de Zwart/rode kabels aansluiten? :? :?
offlinesteynieboy Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:15 1
Ik snap niet volledig wat je bedoelt met je soort kabels.

Waar heb je zo'n kabels:

(let niet op de kleur, gewoon de vormgeving telt).

En waar heb je kabels zonder fiche (dus gewoon koper uitgang)?
steynieboy heeft dit bericht gewijzigd op 27-01-2012 om 21:15
offlinestormen Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:05 1
dus in het huis zit een rode en zwarte draad met aan het uiteinde koper die in de muren zit en in elke hoek van de living uitkomt

de kabels van de home cinema system zijn aan de ene kant een platte fiche ( je kan de vormgeving vergelijken met een oude controller van de playstation 2 die je nog in de playstation moest aansluiten, en die moet in de luidspreker)
en aan de andere kant lijkt het meer op

http://www.p4c.philips.co...22&scy=BE&slg=NLD
(de gekleurde uiteinden met 4 pinnetjes)

ik weet het, het is een beetje moeilijk uitgelegd maar kweet niet hoe ik het anders moet uitleggen
offlinedacreator Geplaatst op zondag 29 januari 2012 03:57 1
:?dat blijkt
offlinemoussie Geplaatst op maandag 30 januari 2012 15:44 1
Huh, en waar is het andere einde van die rood-zwarte draad die uit de hoeken komt? Id dat het speakerdraad dat de vorige bewoners hebben laten zitten?
Dat zou je in principe idd kunnen gebruiken denk ik, ik denk toch dat je die gekleurde blokjes gewoon in de winkel kan kopen en dat je je draden daar zelf op aansluit, en de andere kant, tja, je kan de oogjes op de kabel solderen of de kabel wat verder strippen en daarvan dan een soort oogje kunnen draaien/om de schroef draaien
offlineDaisy Geplaatst op maandag 6 februari 2012 12:02 1
Hee

Ik heb ook een home theater system oftewel een home cinema van phillips nu heb ik de gekleurde blokjes wel maar kabels niet.

Alleen de sub heb ik aankunnen sluiten, nu ben ik op internet aant kijken maar ik zou me god niet weten welke kabels ik moet halen of hoe ze heten..
Er zit wel koper aant wat ik zag bij de sub..

Hoop hier een antwoord te krijgen :)

Thanks alvast

xxx Daisy

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » Home cinema systeem (luidsprekers)