Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » Beats by dre studio of pro?

Hardware - Multimedia

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Beats by dre studio of pro?

Tags: Pro, Studio, beatsbysdre

offlineRuSz Geplaatst op woensdag 23 november 2011 01:20 1
hallo,

Ik ben van plan om de echte(dus geen fake) beats by dre hoofdtelefoon te kopen en welke zou een betere keuze zijn? beats by dre studio met active noise cancelling en high defenition powered isolation of Pro voor stuk hogere prijs zonder active noise cancelling en high defenition powered isolation.

studio: 139 euro
pro: 195 euro
RuSz heeft dit bericht gewijzigd op 23-11-2011 om 01:21
offlineDjeejj Geplaatst op woensdag 23 november 2011 02:00 1
Voor die prijzen kunnen het geen echte zijn hoor.
De studio kost 289 en de pro was dachtik 100 euro duurder dus 389.
Veel verschil daarmee gaat het wss niet zijn.

De keuze van de headset is afhankelijk voor wat je het gaat gebruiken: ga je het gebruiken onderweg en buiten vaak dan zou ik de studio kiezen.
Ga je deze thuis gebruiken of voor meer professionele doeleinden(DJ enzo) dan zou ik gaan vo de pro.
offlineRuSz Geplaatst op woensdag 23 november 2011 02:41 1

Quote:

Op 23-11-2011 02:00 schreef Djeejj:
Voor die prijzen kunnen het geen echte zijn hoor.
De studio kost 289 en de pro was dachtik 100 euro duurder dus 389.
Veel verschil daarmee gaat het wss niet zijn.

De keuze van de headset is afhankelijk voor wat je het gaat gebruiken: ga je het gebruiken onderweg en buiten vaak dan zou ik de studio kiezen.
Ga je deze thuis gebruiken of voor meer professionele doeleinden(DJ enzo) dan zou ik gaan vo de pro.

het lijk mij wel echt. het is met 12 maanden grantie op als het kapot gaat en 1 week garantie bij de winkel. en ik denk dat studio betere keuze voor mij is.
offlineel machia Geplaatst op woensdag 23 november 2011 09:25 1
Ik kijk op gereputeerde sites zoals:
  • de Apple Store: Studio € 299,95 / Solo HD € 199,95 / Pro: € 399,95.
  • de Coolblue website Studio: € 289,00 / Solo HD € 169,00 / Pro: € 399,00.

Dan kom ik een website tegen die ik niet vertrouw en die beweert geen fake te verkopen: beatsbydre.be. Die verloopt die 40% goedkoper aan prijzen die jij aangeeft (is trouwens uitverkocht). Zij zetten op hun website de volgende link (in hoeverre deze site betrouwbaar), een blacklist van fakers.

Maar als jij denkt dat je voor minder dan de helft een originele kan kopen op van die 'louche' websites, dan doe je maar. Ik zou of doorsparen voor de volle prijs, of gaan voor een ander goedkoper model. Misschien eens gaan kijken in de plaatselijke Mediamarkt?
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 23 november 2011 20:13 1

Quote:

Op 23-11-2011 09:25 schreef el machia:
Ik kijk op gereputeerde sites zoals:
  • de Apple Store: Studio € 299,95 / Solo HD € 199,95 / Pro: € 399,95.
  • de Coolblue website Studio: € 289,00 / Solo HD € 169,00 / Pro: € 399,00.

Dan kom ik een website tegen die ik niet vertrouw en die beweert geen fake te verkopen: beatsbydre.be. Die verloopt die 40% goedkoper aan prijzen die jij aangeeft (is trouwens uitverkocht). Zij zetten op hun website de volgende link (in hoeverre deze site betrouwbaar), een blacklist van fakers.

Maar als jij denkt dat je voor minder dan de helft een originele kan kopen op van die 'louche' websites, dan doe je maar. Ik zou of doorsparen voor de volle prijs, of gaan voor een ander goedkoper model. Misschien eens gaan kijken in de plaatselijke Mediamarkt?

Daarbij genomen dat de site er ook nog eens uitermate amateuristisch uitziet. Ik heb geen harde kern kennis HTML/CSS/PHP/JAVA etc. maar dit kan ik zelfs nog bouwen :?
offlinehenkdetrucker-NA1 Geplaatst op woensdag 23 november 2011 20:19 1

Quote:

Op 23-11-2011 02:41 schreef RuSz:
[...]

het lijk mij wel echt. het is met 12 maanden grantie op als het kapot gaat en 1 week garantie bij de winkel. en ik denk dat studio betere keuze voor mij is.

Wait wut...

En denk nou even na, die prijzen kunnen niet kloppen voor legale echte.
offlinemike Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 01:15 1
he dudes, ik had nog even een vraagje: ik heb beats by dre studio.... en het lampje gaat niet meer aan zodra ik hem uitzet en afentoe brand er een groen lichtje....

wat nu? en hoe werkt het?:P

alvast bedankt
offlinegamemaster Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 04:24 1
Gewoon terug gaan naar de winkel voor garantie. Als het echte zijn moet dat geen probleem zijn.

Maar hoe dan ook;
Beats = Overgewaardeerde troep. Vooral gebruikt door "wanna-be's" die absoluut geen verstand hebben van kwaliteit en geluid en er alleen maar bij willen horen.
Dus waarschijnlijk kun je beter optyfen :)
offlineel machia Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 09:35 1

Quote:

Op 21-2-2012 04:24 schreef gamemaster:
Gewoon terug gaan naar de winkel voor garantie. Als het echte zijn moet dat geen probleem zijn.

Maar hoe dan ook;
Beats = Overgewaardeerde troep. Vooral gebruikt door "wanna-be's" die absoluut geen verstand hebben van kwaliteit en geluid en er alleen maar bij willen horen.
tja, dit is nogal kort door de bocht, want zo heb je veel producten die gewoon gekocht worden door "wanna-be's" die er alleen maar bij willen horen. Ik denk dan voornamelijk aan Mac producten... Maar dat is een heel andere discussie.

Dat gezegd zijnde, als je nog garantie hebt - ga meteen naar de winkel met je aankoopbonnetje ook al heb je die niet daar gekocht. Heb je geen aankoopbonnetje en geen garantie, kan je een (gratis) bestek laten opmaken van de eventuele kosten.
offlineBioflap Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:53 1

Quote:

Op 21-2-2012 04:24 schreef gamemaster:

Maar hoe dan ook;

Precies.. Die beats crap is wel het laatste spul wat ik ga kopen.. :')
Apple is niet echt wanna-be`s.. Het verkoopt goed omdat het ook daadwerkelijk een goed product is..
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 00:56 1
En omdat je ook daadwerkelijk iets met Apple kunt als je musicus, graficus of iets in de preciezere software-hoek bekijkt die MS je niet kan bieden :)
Vind 300 euro persoonlijk een beetje teveel van het goede voor een koptelefoon. Zulke markten worden toch door de grote namaak om zeep geholpen. Je gaat me echt niet wijsmaken dat iedereen 300 euro ging lappen voor een koptelefoon, als ze hem ook via via voor 50 tot 100 kunnen krijgen 'van vrachtwagen gevallen'.

Dat is net als met die lelijke Nickelson-vuilniszakken waar al die VMBO-figuren mee lopen omdat het trendy en duur is.
Yeah right, 14-jarigen wiens ouders allebei in de bijstand zitten die even een jas van 300 euro gaan lappen? Dikke doei :')

(laatste is persoonlijke ervaring met kennis van me met broertje, 14 jaar op VMBO, met Nickelson-jasje van 5 tientjes )
DonSalmonella heeft dit bericht gewijzigd op 22-02-2012 om 00:57
offlineBioflap Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 12:53 1

Quote:

Op 22-2-2012 00:56 schreef DonSalmonella:
En omdat je ook daadwerkelijk iets met Apple kunt als je musicus, graficus of iets in de preciezere software-hoek bekijkt die MS je niet kan bieden :)
Vind 300 euro persoonlijk een beetje teveel van het goede voor een koptelefoon. Zulke markten worden toch door de grote namaak om zeep geholpen. Je gaat me echt niet wijsmaken dat iedereen 300 euro ging lappen voor een koptelefoon, als ze hem ook via via voor 50 tot 100 kunnen krijgen 'van vrachtwagen gevallen'.

Dat is net als met die lelijke Nickelson-vuilniszakken waar al die VMBO-figuren mee lopen omdat het trendy en duur is.
Yeah right, 14-jarigen wiens ouders allebei in de bijstand zitten die even een jas van 300 euro gaan lappen? Dikke doei :')

(laatste is persoonlijke ervaring met kennis van me met broertje, 14 jaar op VMBO, met Nickelson-jasje van 5 tientjes )

Haha ja achterlijk gedoe.. Ik wil best voor een merk betalen, als ik zeker weet dat het ook daadwerkelijk een goede keus is..
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 13:25 1
Bovendien zit aan bijv. een MAC een uniek, niet makkelijk na te bouwen procedé. Een koptelefoon is -afgezien van een design, logo, L en R- een eenvoudig na te maken product.
offlineT&C Company Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 20:00 1
Mail nu naar [SPAM] voor de beste prijs :)
el machia heeft dit bericht gewijzigd op 21-03-2012 om 20:14, Reden: Geen spam svp
offlineBioflap Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 21:24

Het bericht wat hier stond, is verwijderd door een moderator!

offlinejson Geplaatst op maandag 26 maart 2012 18:59 1
ik wil graag beats kopen maar is er ook verschil tussen de pro en de detox?
offlineBioflap Geplaatst op maandag 26 maart 2012 19:36 1
Als jullie mods mijn reactie verwijderen, dan wil ik hier graag een prive bericht van, lijkt me normaal dat het dan uitgelegd wordt?

Btw, niks tegen de mods hier, die zouden eigenlijk de eigenaar van TZ moeten zijn, want Coen(de zogenaamde beheerder) is lui.

:')
Bioflap heeft dit bericht gewijzigd op 26-03-2012 om 19:48
offlineel machia Geplaatst op maandag 26 maart 2012 20:13 1
@Bioflap: je post ging over gastreacties en hoe goed ze wel niet zijn... We weten het ondertussen. Ik vermoed dat coen het ondertussen ook weet. Als ik me niet vergis, gaat dit eruit. Wanneer en met welke status dit verwerkt wordt, is mij een raadsel. Ik had deze post ook via een privé bericht kunnen doen, maar dit is bewust niet gedaan om toch een beetje transparant te zijn. Dat er geen ingebouwde functie is, wanneer een post wordt verplaatst zou een leuke feature kunnen zijn... maar laten we zwijgen over features op Techzine.

Je opmerkingen over het beleid moet je trouwens ook niet hier kwijt, maar in een apart topic. Ik kan ze appreciëren, dus doe gerust. Ondertussen kan dit topic dicht voor het weer een verzameltopic wordt voor gastreacties.

/close

Deze discussie is gesloten, er kan niet meer worden gereageerd!

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » Beats by dre studio of pro?