Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » sound Creative X-Fi Surround 5.1 & Samsung HR z310

Hardware - Multimedia

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: sound Creative X-Fi Surround 5.1 & Samsung HR z310

Tags: Creative, 51, Samsung, Sound, surround, &, X-Fi, HR, z310

offlineTOMMY85 Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 13:19 1
Goedemiddag,

Ik heb een sound Creative X-Fi Surround 5.1 & Samsung HR z310

http://www.twenga.nl/prij...-Home-Cinema-Set-479610-0
http://support.creative.c...rodName=X-Fi+Surround+5.1

Ik heb het zo verbonden:
Laptop -> USB kabel -> X-FI -> optical toslink kabel -> HR Z310.

het probleem is alleen nu het geluid dat uit de linker speaker moet komen uit de rechter komt en andersom. Dit is ook de andere boxen omgewisseld.

Bij mij vorige home cinema set was het ook zo maar had ik de draden omgewisseld maar dat is bij deze niet de bedoeling.

is het mogelijk de boxenuitgang aan te passen in Windows 7 RC 1 en/of software van de X-Fi?

met vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Thomas van den Burg
offlineDarkAssassin Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 18:25 1
Gewoon de speakers omwisselen?

Volgens mij kan dat niet, iig niet mogelijk bij mijn pc of laptop...
DarkAssassin heeft dit bericht gewijzigd op 13-05-2009 om 18:27
offlineTOMMY85 Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 23:56 1
Het is me home Cinemaset waar ik ook DVDl;s mee afspeel dat geluid is gewoon links door linkerspeaker rechts door rechterspeaker dus de boxen verander ik niet.
het moet een instelling zijn in de X-FI (software) of bij geluid van windows 7.
offlinegiggs1992 Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 21:24 1
In de software van X-FI staat toch een kopje "Speakers". Kun je daar niks omwisselen?

Maar ik snap niet waarom het niet mogelijk is de linkerspeaker met kabel daarnaartoe naar rechts te zetten en andersom.
giggs1992 heeft dit bericht gewijzigd op 14-05-2009 om 21:24
offlineTOMMY85 Geplaatst op vrijdag 15 mei 2009 13:33 1
Normaal zou het geen probleem zijn om de rechterbox aan de linkerkant te zetten. Zo heb ik het geluid goed van me laptop maar het geluid van de home cinema set is dan weer omgedraaid.
Dat was bij me oude home cinemaset geen probleem toen gebruikte ik gewoon me dvdspeler van laptop.
Deze set heeft veel meer functies dus zou het nu wel opgelost willen hebben.
het geluid van de center door de subwoofer en andersom dat klinkt niet.
Ik zal vanaaf nog ff kijken zit nu op me werk.

nog bedankt voor de reacties.
offlinegiggs1992 Geplaatst op maandag 25 mei 2009 22:50 1
En is het je nog gelukt?

Zo ja hoe? Dan hebben andere mensen die hier via Google terecht komen hier misschien ook nog iets aan :) .

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Multimedia » sound Creative X-Fi Surround 5.1 & Samsung HR z310