Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Opzoek naar een programma om te smsen en te bellen

Mobile - Mobiele telefoons

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Opzoek naar een programma om te smsen en te bellen

Tags: bellen, programma, Eén, SMSen, opzoek

offlinedr_serious Geplaatst op zondag 28 december 2008 00:22 1
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo pro v3545 laptop.
hier kan ik een sim card insteken om met G3 op het internet te graken waar en wanneer ik maar wil. Omdat ik dit nooit gebruik wou ik iets anders proberen, namelijk mijn eigen sim card dat in mijn gsm steekt in mijn laptop te steken.

Zo dat ik mijn laptop als mijn gsm kan gebruiken en dan zo met mijn laptop kan smsen en eventueel ook kan bellen.

Is dit mogelijk?
Hebben jullie ervaring met enige softwear?

Thx Fré
offlineEldariel Geplaatst op zondag 28 december 2008 09:34 1
Kick naar T&G :)

Heb je trouwens een nokia telefoon? Dan kan je die op je pc installeren, en daarmee sms'en,bellen...

/move
offlinedr_serious Geplaatst op zondag 28 december 2008 12:14 1
momenteel heb ik geen gsm...
dat is het probleem :)
offlinegiggs1992 Geplaatst op zondag 28 december 2008 14:41 1
Je kunt eventueel Skype proberen. Hier heb je erg veel mogelijkheden en eventueel zit hier ook een mogelijkheid in om over de simcard te bellen/smsen.

Verder zal ik eens voor je zoeken, want heb me hier nog nooit echt in verdiept.
offlinegiggs1992 Geplaatst op zaterdag 10 januari 2009 19:29 1
Heb je iets gevonden?

Zo ja deel het hier met ons :) . Dan hebben andere mensen er ook iets aan eventueel :) .

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Opzoek naar een programma om te smsen en te bellen