Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » T-Mobile abonnement verlengen

Mobile - Mobiele telefoons

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: T-Mobile abonnement verlengen

Tags: T-Mobile, abonnement, verlengen

offlinedeagle1 Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 20:33 1
Hallo,

Over 3.5 maand verloopt mijn abonnement bij T-Mobile (Flex15). Dit betekend dat ik nu al mijn abonnement kan verlengen en een nieuwe telefoon kan kiezen. Maar nu wil ik dus weten wanneer ik die telefoon krijg. Is dit als mijn nieuwe abonnement in gaat of krijg ik die zodra ik het bedrag bij betaald heb voor de telefoon? En als ik nu overstap van Flex15 naar Flex20 dan hoef ik pas te betalen zodra mijn huidige abonnement is verlopen neem ik aan?

Heb dit ook al gemaild naar T-Mobile maar van hun krijg ik pas antwoord na 7 werkdagen. En dat duurt me te lang.

Hoop dat iemand hier antwoord op weet want ik wil graag de Sony Ericsson c902 bestellen. :p

Groeten,

Deagle
offlineGood Fella Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 20:45 1

quote:

deagle1 schreef op 18 oktober 2008 @ 20:33:
Hallo,

Over 3.5 maand verloopt mijn abonnement bij T-Mobile (Flex15). Dit betekend dat ik nu al mijn abonnement kan verlengen en een nieuwe telefoon kan kiezen. Maar nu wil ik dus weten wanneer ik die telefoon krijg. Is dit als mijn nieuwe abonnement in gaat of krijg ik die zodra ik het bedrag bij betaald heb voor de telefoon? En als ik nu overstap van Flex15 naar Flex20 dan hoef ik pas te betalen zodra mijn huidige abonnement is verlopen neem ik aan?

Heb dit ook al gemaild naar T-Mobile maar van hun krijg ik pas antwoord na 7 werkdagen. En dat duurt me te lang.

Hoop dat iemand hier antwoord op weet want ik wil graag de Sony Ericsson c902 bestellen. :p

Groeten,

Deagle
Je gaat niet eerder betalen dan dat het nieuwe abonnement in gaat :)
offlineWhispers Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 20:49 1
Zou zeggen: ga eerst langs in de t-mobile shop :),

maar goed:

- je flex20 gaat pas in als je flex15 is afgelopen en dus dan betaal je er pas voor.
- je kunt zelf in de winkel aangeven of je de ''nieuwe'' mobiel al eerder wilt hebben of ophaald wanneer je verlengde abonnement ingaat.
offlineGood Fella Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 1

quote:

Whispers schreef op 18 oktober 2008 @ 20:49:
Zou zeggen: ga eerst langs in de t-mobile shop :),

maar goed:

- je flex20 gaat pas in als je flex15 is afgelopen en dus dan betaal je er pas voor.
- je kunt zelf in de winkel aangeven of je de ''nieuwe'' mobiel al eerder wilt hebben of ophaald wanneer je verlengde abonnement ingaat.
Ik werk in een Apple Store, en wij moeten die procedures ook kennen ivm. de iPhone. Dus ik kan je met enige zekerheid zeggen dat wat ik zei inderdaad klopt, zoals je zelf ook bevestigd ;)
offlinedeagle1 Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 21:00 1
Ik wil hem niet in de winkel halen maar juist online bestellen ivm korting wat ik dan krijg aangezien ik al 2 jaar lid ben bij T-Mobile. :)

En op de site staat het niet echt duidelijk uitgelegd als je een nieuw toestel erbij wilt.

Alvast bedankt op één van de twee antwoorden. ;)
deagle1 heeft dit bericht gewijzigd op 18-10-2008 om 21:06
offlineCrazyRooster Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 1

quote:

Hallo,

Groeten,

Deagle
Ik heb ongeveer een maand geleden mijn abonnement verlengd bij T-mobile. Ik heb dit gedaan in een van hun eigen winkels. Mijn abonement gaat pas 6-01-2009 in, maar het toestel kreeg ik gelijk mee. Dit zal bij jou dan ook het geval zijn. Maar zelfs als je het via internet regelt zou je hem volens mij direct krijgen. Je vernieuwd tenslotte je contract.
CrazyRooster heeft dit bericht gewijzigd op 18-10-2008 om 21:08
offlinedeagle1 Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 21:08 1
Dit zou dan hetzelfde moeten gaan als ik het abonnement nu zou verlengen online neem ik aan?

Oke ik denk dat ik het maar gewoon bestel maandag oid.
deagle1 heeft dit bericht gewijzigd op 18-10-2008 om 21:09
offlinegiggs1992 Geplaatst op zaterdag 18 oktober 2008 21:11 1

quote:

deagle1 schreef op 18 oktober 2008 @ 21:00:
Ik wil hem niet in de winkel halen maar juist online bestellen ivm korting wat ik dan krijg aangezien ik al 2 jaar lid ben bij T-Mobile. :)

En op de site staat het niet echt duidelijk uitgelegd als je een nieuw toestel erbij wilt.

Alvast bedankt op één van de twee antwoorden. ;)
Mwa je moet het ja niet kopen in de winkel. Ze kunnen je daar wel verder helpen. Bestellen kun je het immers nog steeds online. En als er toevallig een T-Mobile zaak in de buurt zou zijn.
offlineFietsketting Geplaatst op zondag 19 oktober 2008 11:43 1

quote:

Hallo,

Groeten,

Deagle
bel de klantenservice van t-mobile als jhe het wil weten. Die is gratis en wanneer je wil verlengen/nieuwe abonnementen (optie in het keuzemenu) heb je direct iemand aan de lijn..
offlinedeagle1 Geplaatst op zondag 19 oktober 2008 15:04 1
Ik ga morgen uit school dan eerst wel even langs de T-Mobile zaak. Als ze me daar niet verder kunnen helpen dan bel ik wel even naar de klanten service. :)

Bedankt allen! :b

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » T-Mobile abonnement verlengen