Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Samsung E720 Vodafone

Mobile - Mobiele telefoons

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Samsung E720 Vodafone

Tags: Vodafone, Samsung, e720

offlinedr_serious Geplaatst op woensdag 25 mei 2005 19:23 1
Samsung E720
in de winkel boven de 350 euro.
via Vodafone 300 euro.
nu had ik een vraag als ik die via een Vodafone abonnement koop en die dan afbetaal gedurende een jaar en dan die sim kaart er uit gooi en mijn oude er terug insteek zou het dan nog werken.
(ik had gehoort van iemand dat daar softwear van Vodafone zelf opsta en daarom d8 ik dat het niet ging werken.)
offlineBiaTch Geplaatst op woensdag 25 mei 2005 19:29 1
Je kan natuurlijk altijd andere firmware installeren maar weet niet of hij ge-simlocked is.
offlinedr_serious Geplaatst op woensdag 25 mei 2005 19:31 1

quote:

Op 25-05-05 19:29 schreef BiaTch:
Je kan natuurlijk altijd andere firmware installeren maar weet niet of hij ge-simlocked is.
hoe kan ik dat teweten komen dat hij gesimlocked is?
offlinedr_serious Geplaatst op vrijdag 27 mei 2005 17:36 1
niemand een idee, weet iemand mischien een ander forum waar ik het kan op vragen.
offlineRye Geplaatst op vrijdag 27 mei 2005 17:49 1
Na de tijd dat je abbonement afloopt, kan je aan vodafone een unlock code vragen, dan accepteerd de telefoon elke simkaart.

En het is niet verstandig om de firmware te upgraden, je garantie is weg en je maakt onkosten voor prepaid bellen, terwijl je een mooi aantal gratis minuten hebt per maand waarvoor je wel betaald

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Samsung E720 Vodafone