ICT-professional
- 11 april 2007
- 467 Reacties
- 4989 Berichten
- Rapporteer bericht
Goeiesmiddags allemaal,
Vanmorgen 4:15 ben ik terug gekomen van vakantie uit Egypte (was geweldig, 1e en 2e kerstdag met 24 graden aan het strand gelegen, met quads/jeeps door woestijn gecrossed, kameel gereden, gesnorkeld in zee enzo).
Helaas heb ik tijdens die vakantie een duik genomen in het zwembad, en ben ik vergeten dat m'n telefoon nog in m'n broekzak zat (zwembroeken met broekzak is kut).
Die is nu dus zo dood als een pier, batterij erin, alle lichtjes gaan aan en verder reageert ie nergens meer op.
Er zit nog tot juni 2011 garantie op, dus ik ga even kijken of er wat aan gedaan kan worden, waarschijnlijk gaat hem dat niet worden aangezien dit onder gebruikersfout ligt lijkt me?
Dus ik ben al vast op zoek naar wat anders. Ik heb tot nu toe altijd Prepaid gehad, maar aangezien ik de laatste tijd steeds meer gebruik ben gaan maken van internet op de mobiel lijkt mij een abbo voordeliger.
Prepaid/abbo maakt niet veel uit, maar met een abbo is internetten een stuk voordeliger volgens mij, heb hier echter totaal geen verstand van, dus kan net zo goed niet kloppen.
Prepaid toestellen: 150,- maximaal
Abbo toestellen: 25,- p/m maximaal, liefst geen extra prijs bij aankoop
Telefoonkeuze
Ik ben geen veel gebruiker van sociale netwerken, heb geen Twitter, Facebook, Hyves en dat soort ongein. Mogelijk tot gebruik van MSN zou leuk zijn.
Een uber super deluxe smartphone is dus sowiezo een no-go. Aan de andere kant moet het ook geen simpel ding zijn. Ik ben dus opzoek naar een middenklasser waar mee ik kan:
Internet via 3G
Redelijke camera (vorige mobiel had een 5MP Cybershot)
Bluetooth
WiFi (zou leuk zijn als extra optie, niet percee nodig, heb ook laptop)
Voor bovenstaande, schuindrukte prijzen ben ik dus op zoek naar een mobiele telefoon
En dan nog een vraagje, denken jullie dat mijn geheugenkaart nog werkt? De telefoon stond aan toen ik er mee ben gaan zwemmen, op de geheugenkaart staan niet alleen een hoop muziek, maar ook foto's en filmpjes van sommige activiteiten die we op vakantie gedaan hebben, die ik toch graag terug zou willen.
Ik hoor het wel, alvast bedankt
Vorige telefoon was een SE K850i trouwens (met "Core i5 inside" stickertje
FastFred heeft dit bericht gewijzigd op 30-12-2010 om 15:26