Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Blyk mobiel bellen?

Mobile - Mobiele telefoons

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Blyk mobiel bellen?

Tags: bellen, Mobiel, Blyk

offlinepavlof Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 21:50 1
Hallo mensen,

Ik zat vandaag in de trein, en in Arnhem zag ik een bord waard opstond ''1000 gratis smsjes''en nog meer, dus toen ik thuis was had ik die site even ingetypt en toen zag ik dat Blyk een jongeren netwerk was waarbij je 1000 gratis belminuten en 1000 gratis smsjes ontvangt in ruil voor 1 x in de 3 maand 10 euro btg opwaarderen en elke dag 2 reclame smsjes ontvangen. Heeft iemand toevallig ervaring met Blyk?

Ik wil namelijk een nieuw abonnement bestellen met veel belminuten ivm m'n vriendin maar als Blyk goed werkt dan kan ik een wat duurdere mobiel en lijkt het me erg handig om gebruik te maken van de voordelen van Blyk. Zal het niet zo zijn dat dat hele Blyk gebeuren binnen 2 maand weer van de kaart is omdat het niet uitkan? Want anders zit ik straks met een verkeerd abbonement.

Groeten,

Pavlof :)
offlined_adriaans Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:04 1
Ik heb geen ervaring met Blyk maar het is een product van Vodafone zo te zien. In de voorwaarden staat wel dat je maximaal 6 sms's/emails met reclame ontvangt per dag. Daar zou ik niet vrolijk van worden!
offlinesteynieboy Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:08 1
Ik heb ooit eens een gelijkaardig systeem gehad, dat ik reclame per sms zou krijgen.
Zou max 2 smsen per dag krijgen, als ik er 1 in de 2 maand kreeg was het al veel, dus het zou kunnen zijn dat die reclame in jouw geval ook wel meevalt.
offlineO-T4live Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:09 1
Daarbij is het nog niet gratis gezien je verplicht bent op te waarderen per 3 maanden.

Waarom als je 1000 min/smsjes gratis krijgt?
offlinecom2,1ghz Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:22 1

Quote:

O-T4live schreef op 25 augustus 2010 @ 21:09:
Daarbij is het nog niet gratis gezien je verplicht bent op te waarderen per 3 maanden.

Waarom als je 1000 min/smsjes gratis krijgt?

Je krijgt het gratis bij 10 euro per 3 maanden dus dat klopt.

Een mobieltje naast je abbonement krijg je ook gratis als je een 2 jarig contract neemt. Wettelijk liegen ze niet.

Er was nog ooit zo n leuke auto reclame: "Koop deze sleutelhanger voor 20000 euro en krijg auto cadeau"
offlineO-T4live Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:29 1
Dus dan is het eigenlijk een verkapt abbonement. Het is niet gratis maar relatief zeer goedkoop. Want waar krijg je voor 10 euro nou 1000 belminuten?

Het enige is dat je er ook nog reclame bij krijgt.
Ik zou er in ieder geval niet vrolijk van worden als je de 'hele dag' door berichten krijgt waar je toch niet naar kijkt.
O-T4live heeft dit bericht gewijzigd op 25-08-2010 om 21:30
offlinevleeshal Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 22:21 1
Let op, je krijgt geen 1000 belminuten!

je krijgt alleen 1000 belminuten naar andere blyk-gebruikers.

voor normaal bellen betaal je een dikke vette 35 cent!

Kan een dure grap worden dan.
voor je tientje krijg je dus maar 28 echte belminuten!
vleeshal heeft dit bericht gewijzigd op 25-08-2010 om 22:32
offlineBolletje92 Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 22:49 1
Goed punt vleeshal.

Je krijgt 1000 sms'jes die je naar alle providers kan versturen, maar de minuten gelden alleen voor Blyk-naar-Blyk ;)

Per maand 1.000 sms'jes naar alle providers en 1.000 Blyk-naar-Blyk minuten. Gratis.
offlinexenon Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 23:38 1

Quote:

d_adriaans schreef op 25 augustus 2010 @ 21:04:
Ik heb geen ervaring met Blyk maar het is een product van Vodafone zo te zien. In de voorwaarden staat wel dat je maximaal 6 sms's/emails met reclame ontvangt per dag. Daar zou ik niet vrolijk van worden!

Met een windows phone valt er wel het een en ander te proggen om die sms'jes ongestoord de prullenbak in te laten gaan. Laat de mail maar op mijn spamaccount binnen komen. Ik profiteer graag!
offlineJoepK Geplaatst op maandag 23 mei 2011 14:28 0
[spam]
Eldariel heeft dit bericht gewijzigd op 24-08-2011 om 19:38
offlineJelle Geplaatst op donderdag 9 juni 2011 13:22 1
Wat wel zo is is dat 35cent niet duur is. Op dit moment heb ik al Vodafone prepaid
en betaal 35 per minuut. Dus buiten je bundel bellen is niet duurder. SMSen naast de 1000 smsjes is 29 cent per bericht (dat is erg erg erg duur)

Quote:

Op 25-8-2010 22:21 schreef vleeshal:
Let op, je krijgt geen 1000 belminuten!

je krijgt alleen 1000 belminuten naar andere blyk-gebruikers.

voor normaal bellen betaal je een dikke vette 35 cent!

Kan een dure grap worden dan.
voor je tientje krijg je dus maar 28 echte belminuten!
offlineO-T4live Geplaatst op donderdag 9 juni 2011 22:55 1

Eldariel heeft dit bericht gewijzigd op 24-08-2011 om 19:38
offlineDaniëlle Geplaatst op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 1
Mijn abonnement loopt bijna af dus ik zoek iets nieuws. Blyk klonk mij wel leuk in de oren behalve dan dat je zovéél reclameberichtjes krijgt.
als je zo'n reclameberichtje krijgt, is het dan de bedoeling dat je antwoord? gaat dat ook van je 1000 gratis smsjes af?
Je kan er toch op zich gelijk uitstappen als het je niet bevalt?
En kan iemand mij vertellen of je ook echt iedere dag 6 reclameberichtjes krijgt??
En moet je het internet bij een smartphone aanzetten? of hoeft dat niet om die smsjes te ontvangen?

Groetjes,
Daniëlle
offlineKelly Geplaatst op vrijdag 5 augustus 2011 15:50 1
Ik heb nu 4 maanden Blyk, de eerste 3 maanden ging alles prima...de reclame valt heel erg mee! Het zijn bijvoorbeeld raadsels of leuke kortingen, je kunt daarop antwoorden maar dat is allemaal gratis! verder hoef je je internet hier ook niet voor aan te zetten. ik krijg er gemiddeld 1 per dag! het enige probleem is dat ik nu m`n smsjes niet meer ontvang, waardoor ik 29 cent per sms betaal! Ik heb Blyk al 2 keer gemaild, de belofte binnen 5 dagen terug te mailen zijn ze niet nagekomen, sterker nog ik heb niks terug gekregen, terwijl de mails al ruim 3 weken & 1 week geleden verstuurd zijn!!! ondertussen ontvang ik nog wel de reclame-mails, maar als ik dan m`n aantal smsjes opvraag staat er dat de bundel niet aangesloten is..??!! :? ik vind het allemaal maar onduidelijk, zo staat er op de site ook geen nummer wat je kunt bellen als je iets niet begrijpt bijvoorbeeld. Eerst was ik heel enthousiast over Blyk, nu heb ik er niet veel goeds meer over te zeggen en kan ik het alleen maar afraden! Bij een vriendin is precies hetzelfde gebeurd...

offlineDaniëlle Geplaatst op maandag 8 augustus 2011 11:27 1
Ja, ik had al het één en ander gelezen over problemen met die 1000smsjes op het internet en daarom twijfelde ik..
Ik denk niet dat ik het nu nog neem..
Kun je er wel op ieder moment mee stoppen of zit je er voor een bepaalde tijd aan vast??
Dankje voor het helpen!
offlineKelly Geplaatst op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 1
Oh graag gedaan hoor! Je kan er gewoon ieder moment mee stoppen. Je moet 1 keer in de 3 maanden minimaal 10 euro opwaarderen, dat staat dan op de simkaart van Blyk. Je kunt er dus ook alleen maar mee stoppen door die simkaart eruit te halen, stel dat er dan nog geld op staat is dat natuurlijk wel lullig....
offlineap Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 12:59 1
Blyk leek voor mn dochter ook heel interessant, ze had de telefoon de hele dag aan, ontving netjes alle reclameberichten, maar werd er na 1 maand al afgegooid omdat ze niet voldeed aan de voorwaarden???? reageren op onze mails doen ze al helemaal niet!! nee voor onze dochters geen blyk als het zo moet, een beetje onbetrouwbaar vinden jullie ook niet?
offlinefoedopop12 Geplaatst op donderdag 25 augustus 2011 19:36 1
onacceptabel :o

in de cel ermee :@
offlineDaisy Geplaatst op zaterdag 3 september 2011 13:10 1
ik gebruik blyk zelf al vanaf begin dit jaar en kan er alleen positief over zijn.
je krijgt echt heel weinig reclame smsjes en je bent daar niet verplicht tot om te reageren en als je wel kan reageren staat er een ^ en dan is het gratis.

het is trouwens veel als ik 1x per 2 dagen een reclame berichtje krijg..
het net zoals vodafone of welke provider dan ook een berichtje stuurt met wijzigingen..
offlinejordy Geplaatst op woensdag 21 september 2011 12:09 1
Beste,

Ik zit te denken om ook aan blyk te beginnen maar heb eerst een nieuwe telefoon nodig, kan je met een vodafone toestel een blyk simkaartje doen?
blyk is van vodafone dus nou het mogelijk moeten zijn?

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Blyk mobiel bellen?