Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Blyk mobiel bellen?

Mobile - Mobiele telefoons

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Blyk mobiel bellen?

Tags: bellen, Mobiel, Blyk

offlinebram vanmaris Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 12:35 1

Quote:

Op 25-8-2010 22:49 schreef Bolletje92:
Goed punt vleeshal.

Je krijgt 1000 sms'jes die je naar alle providers kan versturen, maar de minuten gelden alleen voor Blyk-naar-Blyk ;)

Per maand 1.000 sms'jes naar alle providers en 1.000 Blyk-naar-Blyk minuten. Gratis.

beste bolletje92,

ik ben ook aan het twijfelen voor blyk maar mijn telefoon ondersteund geen mms.
is het dan mogelijk om blyk op mijn mobiel te krijgen of moet ik daar per se een telefoon met mms hebben??

groetjes
bram vanmaris
offlineerwin Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 15:03 1

Quote:

Op 21-9-2011 12:09 schreef jordy:
Beste,

Ik zit te denken om ook aan blyk te beginnen maar heb eerst een nieuwe telefoon nodig, kan je met een vodafone toestel een blyk simkaartje doen?
blyk is van vodafone dus nou het mogelijk moeten zijn?

ik heb ook ene t-mobile simlock maar toch kan ik toch simkaart instoppen met blyk en gewoon activeren dus dat is geen probleem(of ik heb een rare telefoon *blackberry curve 8520 ik gebruik geen internet toch ben ik 14 ping is toch leveloos anders ga ik thuis gewoon op wifi dus het is een aanrader ik heb 1.000 sms en bellen gekregen en ik stuur gwn sms en bellen naar andere blyk mobielers
offlineDaisy Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:17 1
Ik word helemaal gek van de berichtjes u beltegoed is bijna op heeft iemand een idee hoe je dat kan uitschakelen heb nu al in een half uur al 73 smsjes ontvangen!
offlineel machia Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 09:09 1

Quote:

Op 22-2-2012 20:17 schreef Daisy:
Ik word helemaal gek van de berichtjes u beltegoed is bijna op heeft iemand een idee hoe je dat kan uitschakelen heb nu al in een half uur al 73 smsjes ontvangen!
Kan je je op de site niet inloggen en daar ergens in je profiel de 'notification' settings aanpassen?
offlinehilde Geplaatst op maandag 27 februari 2012 10:33 1
ik raad blyk dus echt niet aan! de eerste 3 maanden zijn harstikke tof:) maar dan moet je weer 10 euro opwaarderen voor die en die datum, ik hd dat dus gedaan, en die nacht krijg ik een sms je hebt je niet aan de spelregels gehouden, en dan krijg je zo een maand geen beltegoed, dit is voor mij nu al de 3e keer, ik heb heel vaak gemailt maar een reactie met uitleg krijg je niet, en het is ook nog harstikke laat dat ze wat sturen. DUS GEEN BLYK NEMEN!!!!
offlineJOse Geplaatst op vrijdag 2 maart 2012 13:17 1
LET OP: blyk heeft de regels veranderd, vanaf 2 april 2012 kan je alleen nog naar andere blyk gebruikers gratis smssen.
Naar gebruikers van andere providers betaal je gewoon.
Op dit moment ligt hun site eruit, die zijn ze waarschijnlijk nu aan het aanpassen. :@
offlineSander Geplaatst op vrijdag 2 maart 2012 13:41 1

Quote:

Op 02-3-2012 13:17 schreef JOse:
LET OP: blyk heeft de regels veranderd, vanaf 2 april 2012 kan je alleen nog naar andere blyk gebruikers gratis smssen.
Naar gebruikers van andere providers betaal je gewoon.
Op dit moment ligt hun site eruit, die zijn ze waarschijnlijk nu aan het aanpassen. :@

Kreeg net ook het smsje.

- Niet meer gratis SMS naar iedereen
- wel een grotere bundel om te gebruiken naar andere Blyk gebruikers (wat mij betreft compleet onnodig).
- Ook kun je andere mensen niet meer aanmelden voor Blyk
- en sturen ze minder reclame (was al bijna niks meer de laatste 2 maanden).

Ik heb zo'n idee dat het einde verhaal is met ze..
offlineJanine Geplaatst op vrijdag 2 maart 2012 13:49 1
Je kunt beter simpel.nl gebruiken, erg betrouwbaar en niet duur!
ook als je nog problemen hebt staat er een telefoon nummer.
je kunt zelf kiezen hoeveel MB internet je wil, hoeveel smsjes en hoeveel belminuten.
offlinegast Geplaatst op vrijdag 2 maart 2012 14:33 1
Ben net overgestapt op Blyk, nu gaan ze de voorwaarden erg veranderen.
Overweeg om bij vodafone weg te gaan helaas.
4 abonnementen minder bij Blyk :@

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Mobiele telefoons » Blyk mobiel bellen?