Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Linux » [SUSE 11.1] KDE 4.2 met transparante taakbalk

Besturingssystemen - Linux

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [SUSE 11.1] KDE 4.2 met transparante taakbalk

Tags: KDE, 42, taakbalk, Transparante, [Suse, 111]

offlineevil_ducks Geplaatst op zaterdag 31 januari 2009 23:38 1
Ik heb KDE 4.2 geďnstalleerd en het werkt wel maar weet iemand toevallig hoe je de balk (start balk)transparant kan maken? Ik zag het op een foto van de week hier op TZ dat het transparant was.

Weet iemand hoe dat moet?

Grz
offlinefragmaster Geplaatst op zondag 1 februari 2009 11:27 1
Geloof met de juiste videokaart drivers en een compositing window manager.

Voor kde is kwin dacht ik de standaard. En die kan alleen worden aangezet als er een videokaart driver is geinstalleerd.

Vervolgens denk ik rechtermuisknop ergens op de balk, en dan zal het vast wel ergens onder de instellingen te vinden zijn bij de background.
fragmaster heeft dit bericht gewijzigd op 01-02-2009 om 11:29
offlinemfb Geplaatst op zondag 1 februari 2009 18:05 1
Bij mij is hij standaard transparant. Weet je zeker dat je branding-upstream hebt gekozen? Het kan goed zijn dat hij bij branding-opensuse er anders uitziet.
offlineevil_ducks Geplaatst op zondag 1 februari 2009 19:34 1

quote:

Ja bedankt :D ik heb nu mijn video kaart driver geherinstalleerd en nu is die transparant :D
offlineChezzer Geplaatst op dinsdag 3 februari 2009 08:15 1
Bedankt voor het melden dat je probleem is opgelost met de juiste drivers.
Voor de volledigheid heb ik nog even de titel aangepast naar de vraag en heb ik het OS tussen brackets geplaatst.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Linux » [SUSE 11.1] KDE 4.2 met transparante taakbalk