Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet Toegang & Hosting » Hoe creer ik een sterke stabiele verbinding?

Internet & Netwerken - Internet Toegang & Hosting

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Hoe creer ik een sterke stabiele verbinding?

Tags: KPN, WiFi, Server, stabiel, verbinding

offlineMorderchaii Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 14:58 1
Ik moet voor twee kinderboerderijen een internet verbinding realiseren, niet alleen voor de werkenemers maar ook de bezoekers.

er van uitgaande dat 50 mensen tegelijk op het WiFi netwerk willen en
er van uitgaande dat er een vaste telefoonlijn ligt, is het dan een mogenlijkheid om via een modem naar router naar computer naar wireless controle center met accespoints te gaan? of zie ik deze volgorde verkeerd?
of moet ik sowieso een server gebruiken ipv een computer om het verkeer te kunnen handelen.

ik snap namenlijk de volgorde nog niet, want een wireless controle center kan ook een router zijn maar ik doel meer op laten we zeggen een Ruckus zonedirector

Ik probeer een plaatje in me hoofd te krijgen van KPN tot aan me smartphone waarmee ik inlog. Dus welke hardware hiervoor nodig is zegmaar.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen! :?
offlineFastFred Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:48 1
Zou je dit niet even centraal in je andere topic houden? Op deze manier wordt het zometeen een onoverzichtelijke rotzooi
offlineMorderchaii Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 16:35 1

Quote:

Op 24-1-2012 15:48 schreef FastFred:
Zou je dit niet even centraal in je andere topic houden? Op deze manier wordt het zometeen een onoverzichtelijke rotzooi

Nou de vraag die ik nu stel is niet de vraag die ik in mijn vorige topic stelde. En zal dan dus onder de titel van mij vorige topic komen te staan. Waardoor er minder gericht geantwoord kan worden.

Desalniettemin word het zo inderdaad een rotzooi...
Ik zit pas sinds vandaag op dit forum. kleine instructie hoe ik deze verwijder?
offlineel machia Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 17:05 1
Dit kan je niet zelf doen. Ik heb het topic voor je gesloten. Je kan je vraag inderdaad in vorige topic van je posten.

/close

Deze discussie is gesloten, er kan niet meer worden gereageerd!

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet Toegang & Hosting » Hoe creer ik een sterke stabiele verbinding?